کد خبر : 8861
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 18:57

استاندار قم:

ساخت مسکن مهمترین اولویت استان است

ساخت مسکن مهمترین اولویت استان است
استاندار قم با اشاره به لزوم نظارت میدانی مدیران بر پیشبرد هرچه بهتر طرح ملی مسکن، گفت: مهمترین اولویت استان، ساخت مسکن است و باید جزو پنج استان برتر در این زمینه باشیم.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سید محمد آقامیری روز شنبه در جلسه کمیته ویژه پیگیری شورای تامین مسکن استان قم افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری برای اجرایی شدن هرچه بهتر طرح ملی مسکن هستند و در صورت بروز مشکل نیز باید راه حل اجرایی برای برون رفت از مشکلات را پیدا کنند.

استاندار قم با تاکید بر اینکه دستور رییس جمهور برای ساخت مسکن یک تکلیف قانونی است و انجام ندادن آن ترک فعل مدیر مربوطه محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: ساخت مسکن کاری جهادی است و باید از همه ظرفیت‌ها در این زمینه استفاده شود.

وی افزود: ورود تعاونی‌های موفق و خوشنام به طرح نهضت ملی مسکن و لزوم نظارت کامل دستگاه‌های مربوطه بر عملکرد آن‌ها ضروری است.

آقامیری با تشریح اهمیت ساخت و تولید مسکن در اقتصاد کشور، تصریح کرد: باید تمام پهنه استان به کارگاه ساخت مسکن تبدیل شود و نباید به یکی یا دو سایت در نظر گرفته شده برای این طرح بسنده کرد.

وی پیگیری قانون جلوگیری و مبارزه با احتکار زمین را امری ضروری دانست و اظهار داشت: چنانچه موسسه یا نهادی از دولت زمین گرفت اما نساخت حتما از مجاری قانونی و برابر قانون خلع ید و به نفع مردم مسکن سازی شود.

استاندار قم اضافه کرد: بانک‌ها موظف به همکاری تام و تمام در اعطای تسهیلات بانکی ساخت مسکن به مردم هستند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.