کد خبر : 14439
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1403 - 9:53

رئیس انجمن کفش ماشینی قم:

صنعت کفش ماشینی قم با روش‌های روز دنیا پیش می‌رود

صنعت کفش ماشینی قم با روش‌های روز دنیا پیش می‌رود
رئیس انجمن کفش ماشینی قم گفت: فعالان این صنعت با سابقه در قم، امروز تولیدات خود را با استفاده از روش‌های روز دنیا ارائه می‌کنند و از نظر کیفیت فاصله کمی با کشورهای صاحب نام در صنعت کفش جهان دارند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ جواد شعبانزاده  بیان داشت: اکنون استان قم به عنوان قطب تولید کفش ماشینی کشور و ترمینال صادراتی این محصول مطرح است و ما با برگزاری چندین نمایشگاه بین‌المللی در قم، تلاش کردیم ظرفیت‌های خود در تولید کفش ماشینی را به فعالان اقتصادی در کشورهای هدف صادراتی نشان دهیم.

وی افزود: در گذشته ما وارد کننده کفش ماشینی بودیم اما امروز با داشتن تولید کنندگان پیشرو، جوان و خلاق سهم ۱۰۰ میلیون دلاری صادرات کفش را عهده دار هستیم و محصولات ما به بیش از ۳۴ کشور در نقاط مختلف جهان صادر می‌شود.

وی ادامه داد: در همین رابطه باید سیاست‌ها در این حوزه در راستای حمایت از تولید داخل و توسعه صادرات باشد و جلوی قاچاق گرفته شود.

شعبانزاده با اشاره به مزایای گسترش صنعت کفش ماشینی در قم با توجه به زیست‌بوم آن، گفت: صنعت کفش در این استان، صنعتی پیشرو، پاک، کم‌آب‌بر و اشتغالزا به‌شمار می‌آید و به خصوص در حوزه مشاغل خانگی می‌تواند عامل ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.