کد خبر : 3259
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1402 - 8:44

استاندار قم تاکید کرد؛

ضرورت توجه و اهتمام به مسائل فرهنگی شهر مقدس قم

ضرورت توجه و اهتمام به مسائل فرهنگی شهر مقدس قم
استاندار قم با تأکید نسبت به ضرورت توجه و اهتمام به مسائل فرهنگی شهر مقدس قم، گفت: در این عرصه اقدامات ارشادی و تبیینی در اولویت اقدامات قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم قرار دارد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سید محمد تقی شاهچراغی روز سه شنبه در جلسه قرارگاه فرهنگی و اجتماعی ۱۹ دی استان قم، بیان داشت: شهر مقدس قم به واسط جایگاه و اهمیتی که دارد همواره در معرض توجه و توطئه‌های دشمنان قرار دارد.

استاندار قم اهمیت قرارگاه ۱۹ دی استان قم در مباحث فرهنگی و اجتماعی را مورد توجه قرار داد و افزود: این قرارگاه با همان قدرتی که فعالیت‌های خود را آغاز کرده باید استمرار و برنامه‌های خود را با قدرت به پیش ببرد.

شاهچراغی ادامه داد: در حوزه نهادینه‌سازی مسائل فرهنگی در کنار رفع نیازمندی‌های کنونی آموزش و پرورش، لازم است تا اهتمام بیشتری به مدارس و حوزه تعلیم و تربیت صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: در مسائل فرهنگی و اجتماعی به ویژه در موضوع عفاف و حجاب باید اصل مردمی‌سازی با اهتمام به الزامات و التزامات آن مورد توجه نهادهای فرهنگی و متولی قرار بگیرد.

استاندار قم با بیان اینکه در حوزه فرهنگ ضرورت دارد تا برنامه‌های دقیق و اثرگذاری در بخش‌های مختلف تدوین و با دقت اجرا شود، یادآور شد: در بخش گردشگری، اصناف و مراکز ورزشی در موضوع فرهنگی و اجتماعی باید افرادی که مسؤولیت دارند، پاسخگو باشند.

شاهچراغی با تأکید دوباره نسبت به ضرورت توجه و اهتمام به مسائل فرهنگی شهر مقدس قم، گفت: در این عرصه اقدامات ارشادی و تبیینی در اولویت اقدامات قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی استان قم قرار دارد.

استاندار قم همچنین نسبت به برخورد با هنجارشکنان برابر با ضوابط و قوانین موجود در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.