کد خبر : 10421
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 10:05

مدیر درمان تامین اجتماعی قم:

طرح نسخه الکترونیکی در بخش درمان تامین اجتماعی قم به بیش از ۹۹ درصد رسید

طرح نسخه الکترونیکی در بخش درمان تامین اجتماعی قم به بیش از ۹۹ درصد رسید
مدیر درمان تأمین اجتماعی قم گفت: در تداوم روند اجرای موفق طرح کامل نسخه الکترونیک در بخش درمان غیرمستقیم از ۶۰ درصد در سال جاری در این استان به ۹۹.۴ درصد رسید.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  سید مهدی محصل با اشاره به نسخه‌های الکترونیکی افزود: در نیمه نخست امسال بیمه‌شده‌های تأمین اجتماعی در این استان، یک میلیون و ۱۰۶ هزار و ۱۲۲ بار به چهار مرکز ملکی در این استان مراجعه و خدمت درمانی دریافت کردند.

وی اظهار داشت: این میزان مراجعه نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد کاهش نشان می‌دهد؛ در مدت مشابه سال گذشته یک میلیون و ۱۳۸ هزار و ۱۹۲ نفر به مراکز ملکی مراجعه کرده بودند.

به گفته وی، مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان قم شامل بیمارستان امام رضا (ع)، پلی‌کلینیک‌های بوعلی، ۲۲ بهمن و دکتر غرضی است که در بخش درمان مستقیم به بیمه‌شده‌ها خدمات‌رسانی می‌کند و همچنین این مدیریت با بیش از ۸۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد است.

وی با اشاره به خدمات بستری به بیمه‌شده‌های تحت پوشش، گفت: هزینه‌های درمانی بستری معمولاً نیاز به پوشش بالایی دارد که ۹۰ درصد هزینه بستری در مراکز دانشگاهی به عهده تأمین اجتماعی است.

به گفته محصل، در مراکز خیریه و خصوصی نیز ۹۰ درصد هزینه با تعرفه دولتی در تعهد ما است و مابه‌التفاوت توسط بیمه شده پرداخت می‌شود.

بیش از ۸۲۶ هزار نفر از مردم استان قم معادل ۵۸ درصد جمعیت، تحت پوشش خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.