کد خبر : 7575
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 10:36

عملیات آسفالت باند رفت محور قم- جعفریه آغاز شد

عملیات آسفالت باند رفت محور قم- جعفریه آغاز شد
سرپرست اداره نظارت بر ساخت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان قم از آغاز عملیات اجرایی آسفالت در باند رفت محور قم- جعفریه خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سید مرتضی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: محور بزرگراهی قم- آوه به طول ۳۵ کیلومتر در طول یک دهه گذشته احداث شده است که با توجه به تردد بسیار زیاد وسایل نقلیه سبک و سنگین، به صورت مستمر نیازمند حفظ و نگهداری است.

سرپرست اداره نظارت بر ساخت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان قم افزود: این اداره کل در آخرین اقدام خود در این محور، ۱۰ کیلومتر از باند رفت را آسفالت خواهد کرد.

موسوی با اشاره به آغاز عملیات آسفالت در این محور در خصوص جزییات آن توضیح داد: عملیات آسفالت از محدوده کاروانسرای سنگی به طول ۱۰ کیلومتر در باند رفت و به سمت جعفریه انجام می شود.

وی گفت: بازیافت سرد درجا با سیمان و اجرای یک لایه آسفالت بیندر و یک لایه توپکا از جمله عملیات های اجرایی در این پروژه است.

وی اعتبار مورد نیاز این پروژه را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز این پروژه ۸۸ میلیارد تومان است و در مدت زمان شش ماه به پایان خواهد رسید.

سرپرست اداره نظارت بر ساخت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان گفت: با توجه به کارگاهی بودن محدوده اعلامی، از تمامی خودروهای عبوری در این محور تقاضا داریم ضمن همکاری با عوامل راهسازی، با سرعت ایمن رانندگی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.