کد خبر : 3649
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1402 - 8:41

فروش امتیاز مسکن ملی در بازار سیاه/فروش هر امتیاز تا ۴۰۰ میلیون تومان! +تصاویر

فروش امتیاز مسکن ملی در بازار سیاه/فروش هر امتیاز تا ۴۰۰ میلیون تومان! +تصاویر
در حالی خرید و فروش فیش «نهضت ملی مسکن» غیرقانونی اعلام شده است که هم‌اکنون فیش‌های منازل در دست ساخت این طرح، با قیمتی گزاف در حال خرید و فروش است!
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار به نقل از قمنا؛ در حالی خرید و فروش فیش «نهضت ملی مسکن» غیرقانونی اعلام شده است که هم‌اکنون فیش‌های منازل در دست ساخت این طرح، با قیمتی گزاف در حال خرید و فروش است!

از زمان اولین پرداختی‌های نهضت ملی مسکن تاکنون، در مجموع دو قسط ۴۰ میلیون تومانی واریز شده؛ با این حال قیمتی که برای فروش این فیش‌ها در اپلیکیشن‌هایی نظیر «دیوار» تعیین شده است، بسیار بالاتر از مجموع قسط‌های پرداختی آن است.

افزون بر این تمامی این فیش‌ها با قیمتی مشابه و در یک بازه عددی، در حال فروش است که این موضوع حاکی از هماهنگی دلالان پشت پرده این قضیه دارد.

اختلاف قسط‌های تعیین شده برای طرح نهضت ملی مسکن با درآمد متقاضیان، علت اصلی صرف نظر کردن بسیاری از متقاضیان از ادامه پرداختی‌ها و واگذاری امتیاز مسکن خود به افراد سودجو و دلال است و در صورت استمرار این عمل قبیح، تورم مسکن در منطقه پردیسان با سرعتی بیش از سایر نقاط شهر بالا می‌رود.

وزارت مسکن و شهرسازی پیشتر هر نوع فروش امتیاز نهضت ملی مسکن توسط متقاضی را به‌ منزله اقرار به عدم نیاز مسکن دانسته و اعلام کرد بود که در صورت ارتکاب چنین عملی، فرم «ج» متقاضی قرمز خواهد شد.

محمد صادقی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم نیز در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، هرگونه خرید و فروش امتیاز فیش طرح نهضت ملی مسکن را غیرقانونی اعلام و به متقاضیان توصیه کرده بود که به جد از این کار خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.