کد خبر : 411
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 - 10:25

فضای مجازی باید محل تهدید دشمن باشد/ نیازمند جهاد تبیین در فضای مجازی هستیم

فضای مجازی باید محل تهدید دشمن باشد/ نیازمند جهاد تبیین در فضای مجازی هستیم
امام‌جمعه سلفچگان با اشاره به اهمیت فضای مجازی در جامعه امروز گفت: فضای مجازی باید محل تهدید دشمن باشد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ حجت‌الاسلام غروی امام‌جمعه سلفچگان با اشاره به حوادث اخیر در کشور و توطئه های دشمنان نظام در فضای مجازی اظهار داشت: نه‌تنها فضای مجازی نباید محلّ تهدید جامعۀ ما باشد؛ بلکه باید محلّ تهدید دشمن باشد و محلّ فرصت ما! البته اگر برخی از این افراد از خواب بیدار شوند.
وی با اشاره به وضعیت کنونی کشورمان ابراز داشت: دشمن به ساده‌ترین روش در حال روایت‌سازی حداکثری است و ضعف و بی سندی اطلاعات خود را با تاکتیک «غرق مصنوعی» جبران می‌کند، ترفند روانی رسانه‌ای غرق مصنوعی که به طور ویژه در دستور کار رسانه‌های سعودی و انگلیسی قرار دارد، عبارت است از غرق کردن مخاطب در سیل اخبار جعلی به‌طوری‌که اگر بخواهد هم نتواند همه موارد ادعایی را بررسی کند و در نهایت تسلیم القائات آنان گردد. مثلاً گرداب کشته‌سازی مبتنی بر همین ترفند روانی رسانه‌ای است.
غروی به جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: ولیِّ امر جامعۀ مسلمین، یک امر جامع به نام «جهاد تبیین» را مطرح کرده و فرموده‌اند: جهاد تبیین، واجبِ فوریِ عینی است این باید در زندگی و برنامه‌های ما تفاوت ایجاد کند، متأسفانه خیلی‌ها برنامۀ زندگی‌شان را تغییر نداده‌اند تا به جهاد تبیین برسند، کسی که بعد از امرِ جامع «جهاد تبیین»، برنامۀ زندگی و کار و تحصیلش هیچ تغییری نکرده، آیا می‌تواند به مردم، دین یاد بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.