کد خبر : 7631
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 8:16

مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر بانوی کرامت مطرح کرد:

فعالیت ۴۰ خادم بهداشت و درمان در موکب حرم بانوی کرامت

فعالیت ۴۰ خادم بهداشت و درمان در موکب حرم بانوی کرامت
مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر بانوی کرامت گفت: با همکاری مجموعه هلال احمر استان قم و با حضور حدود ۴۰ نفر از تیم درمانی، فعالیت بهداشت و درمان موکب آستان مقدس بانوی کرامت انجام می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مهدی غلامرضایی، مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر بانوی کرامت، در سخنانی با بیان اینکه دارالشفای موکب آستان مقدس بانوی کرامت در عمود ۱۰۸۰ در ایام اربعین فعال می‌شود، اظهار کرد: دارالشفای موکب در بخش‌های مختلف بانوان، آقایان و کودکان به رفع نیازهای بهداشتی و درمانی زائران می‌پردازد.

وی با بیان اینکه فعالیت بهداشت و درمان موکب آستان مقدس بانوی کرامت با همکاری مجموعه هلال احمر استان قم و با حضور حدود ۴۰ نفر از تیم درمانی انجام می‌شود، افزود: خدماتی از قبیل ویزیت پزشک، مشاوره پزشکی، آمبولانس، تزریقات و ارائه دارو در بخش دارالشفای موکب به زائران اربعین حسینی ارائه می‌شود.

مدیر بهداشت و درمان حرم مطهر بانوی کرامت بیان کرد: خادمان این موکب به‌عنوان تنها موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در عمود ۱۰۸۰ تمام تلاش خود را برای انجام خدمت به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع)، با بهره‌مندی از تیم متبحر پزشکی و پرستاری به‌کار می‌گیرند تا مورد رضایت کریمه اهل بیت(ع) و حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و مورد قبول خدای متعال قرار گیرد.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان به مشارکت در برپایی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) می‌توانند وجوه خود را از طریق واریز به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۰۰۰۱۱۲۲، مراجعه به نشانی اینترنتی nazr.amfm.ir و یا ارسال عدد ۳ به شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ به این موکب اختصاص دهند.

غلامرضایی گفت: همچنین علاقه‌مندان برای مشارکت غیرنقدی (نذر کالا) می‌توانند به دفاتر هدایا و نذورات حرم مطهر بانوی کرامت واقع در حرم مطهر مراجعه و یا با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۳۷۵ تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.