کد خبر : 8437
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 - 8:17

وزیر کشور:

قم باید الگوی بارزِ جامعه تراز اسلامی باشد

قم باید الگوی بارزِ جامعه تراز اسلامی باشد
وزیر کشور با بیان اینکه شهر قم از نظر مذهبی، دینی و علمی جایگاه ویژه‌ای در سطح جهان دارد، گفت: قم باید الگو و نماد اصلی جامعه تراز اسلامی و زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی باشد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ احمد وحیدی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار قم، اضافه کرد: قم مهم‌ترین شهر در ساختن تمدن نوین اسلامی و تولید محتوای دینی و علمی آن است.

وزیر کشور با اشاره به برخی از ویژگی‌های ذاتی شهر مقدس قم، ادامه داد: به دلیل همین ویژگی‌های علمی، مذهبی و دینی استان قم، دشمنان از این شهر هراس دارد و بخش مهمی از هجمه دشمنی‌های خود علیه جمهوری اسلامی را بر این کانون مهم متمرکز کرده است.

وی با بیان اینکه «سید محمد آقامیری» استاندار جدید قم از شخصیت‌های علمی و اجرایی خوش‌فکر و باسابقه درخشان است، داشت: یکی از ویژگی‌های مهم استاندار جدید قم ظرفیت‌های اجتماعی و سیاسی این شخصیت ولایی و انقلابی است.

وزیر کشور ادامه داد: قم از نظر مذهبی، گردشگری و اقتصادی ویژگی‌های ممتاز و منحصربه‌فردی دارد که باید با تعامل و مشارکت با تمامی ارکان مدیریتی استان، زمینه شکوفایی هرچه بیشتر این ظرفیت‌ها فراهم شود.

به سراغ مردم می‌رویم

استاندار قم نیز در بخشی از این آیین، بیان داشت: در طول دوران خدمت تلاش خواهیم کرد تا با همراهی و همدلی تمام ارکان مدیریتی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم حرکت کنیم.

سید محمد آقامیری با اشاره به اهمیت روحیه و اقدام جهادی، گفت: جهاد یک تفکر و مکتب در خدمت به مردم برای حل مشکلات افرادی است که چالش‌های پیرامون آنها جز با کار تلاش حل نمی‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت زمینه‌سازی شعار سال، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت نخبگانی، علوم دانش‌بنیان و جذب حداکثری دلسوزان استان قم جزو مولفه‌های مدیریت استان خواهد بود.

آقامیری ادامه داد: مردم بدانند که در خصوص ارتباط با مسوولان این شهر در و مانعی وجود نخواهد داشت و قبل از این مردم به سراغ ما بیایند ما به سراغ آنها خواهیم رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.