کد خبر : 8078
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 17:50

معاون وزیر ورزش و جوانان:

قم در اهدای زمین به خانواده‌ها رتبه آخر را دارد

قم در اهدای زمین به خانواده‌ها رتبه آخر را دارد
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: استان قم در زمینه اجرای قانون جوانی جمعیت در زمینه اهدای زمین به خانواده‌ها در رتبه سی و یکم کشور قرار دارد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ وحید یامین پور بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که در محل استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: برای حل معضل پیری جمعیت تسهیل در امر ازدواج تنها راه جبران عقب افتادگی‌ها در این بخش ست.

معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان ابراز داشت: باید در حوزه تسهیلات ازدواج جوانان اقدامات مناسبی صورت گیرد.

یامین پور با بیان اینکه شورای عالی جوانان به ریاست رئیس جمهور تشکیل می‌شود افزود: ۹ وزارتخانه و همچنین دستگاه‌های حاکمیتی عضو این شورا هستند و از دهه ۹۰ تا دولت سیزدهم شورای عالی جوانان به ریاست رئیس جمهور تشکیل نشده بود.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور اهتمام ویژه‌ای به امور جوانان دارد افزود در دولت سیزدهم تاکنون سه مرتبه شورای عالی جوانان به ریاست آیت الله رئیسی برگزار شده و مسائل مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته است.

معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان داشت در دوره جدید تلاش کردیم تا ستادهای استانی نیز احیا و مأموریت‌های اصلی دولت در این حوزه مورد پیگیری قرار گیرد.

وی ابراز داشت: اردوهای راهیان پیشرفت در کشور که از تأکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور است راه‌اندازی شده که این امر می‌تواند انگیزه جوانان و امید آنان به کشور را مضاعف کند که در این راستا وزارت‌های آموزش و پرورش و علوم و همچنین سپاه و دستگاه‌هایی مانند وزارت نفت و سمت ایفای نقش می‌کنند.

یامین پور با بیانی که موضوع ازدواج در سند تحول دولت از جمله مأموریت‌های اصلی افزود: در طی یک ماه و نیم گذشته ۱۹ دستور در راستای تسهیل ازدواج جوانان از سوی رئیس جمهور به دستگاه‌های مختلف اجرایی ابلاغ شده است.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تسهیل ازدواج موجب پیشرفت در مسائل مختلف کشور می‌شود و در کنترل موضوع حجاب و عفاف و کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز اثربخش است.

یامین پور عنوان داشت: در ۶ سال اخیر ۴ میلیون نفر از جمعیت جوانان کشور کاهش یافته است و هم اکنون ۲۱ میلیون نفر سن جوانی داریم.

وی عنوان داشت: استان قم در زمینه اجرای قانون جوانی جمعیت در زمینه اهدای زمین به خانواده‌ها در رتبه سی و یکم کشور قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.