کد خبر : 5672
تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 22:08

لغو مجوز ۸۰۰ مدرسه به دلیل تخلف

لغو مجوز ۸۰۰ مدرسه به دلیل تخلف
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: شهریه مصوب مدارس غیر دولتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ ـ ۱۴۰۲ تعیین شده است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ احمد محمودزاده با اشاره به توانمند سازی نیروی انسانی در مدارس غیر دولتی گفت: از ۳۱ خرداد بارگزاری شهریه در سراسر کشور آغاز شده است. طبق ماده ۱۵ و ۱۶ الگوی شهریه مدارس غیر دولتی از سوی وزارت آموزش و پرورش تعیین می‌شود.

او افزود: میزان شهریه در قانون سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی تصویب شده است و شهریه‌های مربوطه به آموزش و پرورش ، اوقات فراغت و برنامه‌های تابستانی باید در نظر گرفته شود. مدارس استانی و روستا‌هایی که امتیاز بالای ۵۰ را دریافت کرده باشند طبق فعالیت آن ها ضریب شهریه مشخص می‌شود. در مدارس ۱۵۰  آیتم وجود دارد که برای آن‌ها شهریه در نظر گرفته شده است.

محمودزاده ادامه داد: شهریه مصوب مدارس غیر دولتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ ـ ۱۴۰۲  از ۵ میلیون تومان تا ۴۸ میلیون تومان است.

معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: برای تعیین شاخص، ۵۵۰ شاخص مختلف در نظر گرفته شده است، با توجه به الگوی مشخص شده شهریه مدارس غیر دولتی تعیین و ابلاغ شده است.

وی با اشاره به این که پرونده ۱۰۲۴ مدرسه بررسی و رای برای این مراکز صادر شده است افزود: مجوز ۸۰۰ مدرسه لغو شده است، در هیچ مدرسه ای به دلار شهریه اخذ نمی شود.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.