کد خبر : 10544
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 8:39

مراسم سوگواری شهادت حضرت معصومه(س) در حرم قم اعلام شد

مراسم سوگواری شهادت حضرت معصومه(س) در حرم قم اعلام شد
مراسم عزاداری به مناسبت شهادت حضرت معصومه(س) با سخنرانی آیت‌الله سیدمحمدمهدی میرباقری و حجج‌اسلام والمسلمین ناصر رفیعی و علیرضا پناهیان و مداحی مهدی رسولی، سیدرضا نریمانی و سیدمهدی میرداماد در حرم مطهر ایشان برگزار می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۲۹ مهر تا ۵ آبان ۱۴۰۲ مصادف با ایام میلاد امام حسن عسکری (ع) و شهادت حضرت معصومه (س) از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

 نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط جواد برزگر و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابدینی و قرائت دعای ندبه توسط سعید حدادیان و مداحی محمدحسین حدادیان دنبال می‌شود.

 مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدصادق باقری، دوشنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام میردامادیان و مداحی حسین فروغی، پنجشنبه با مداحی علی حبیب‌زاده، سید علی حسینی‌نژاد و حسن شالبافان و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام معصوم اسماعیلی برگزار می‌شود.

 همچنین مراسم بعد از نماز عصر نیز شنبه و دوشنبه با قرائت زیارت حضرت معصومه (س)، یکشنبه و سه‌شنبه با مداحی حسن شالبافان، چهارشنبه با مداحی جواد هاشمی و پنجشنبه با مداحی محمدرضا بذری برگزار خواهد شد.

 مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر از شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام علی‌اصغر آیتی، یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام حسین گنجی، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدجلال رضوی و مداحی مهدی تدینی، سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام علی‌اصغر قائمی و مداحی ابوالقاسم زمانی، چهارشنبه در قالب محفل نوجوانان فاطمی با حضور حسین یکتا و مراسم تعویض پرچم در صحن امام رضا (ع)، پنجشنبه در قالب عزاداری آذری‌زبان‌ها با سخنرانی حجت‌الاسلام هاشمی هشترودی و مداحی حبیبی و لیثی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام پورسیدآقایی و قرائت زیارت آل یاسین توسط میثم طاهری دنبال خواهد شد.

 مراسم شب‌های حرم مطهر شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجج‌اسلام والمسلمین تراشیون و فرحزاد و از دوشنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی و مداحی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی قمی و سیدمحسن بنی فاطمی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مؤمنی و حسن حیدرزاده، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی و مهدی رسولی و سیدرضا نریمانی، آیت‌الله میرباقری و سیدمهدی میرداماد و حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان و عرض ارادت مداحان برگزار می‌شود.

 گفتنی است پنجشنبه‌شب دعای کمیل با نوای سید مهدی میرداماد و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.