کد خبر : 13306
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402 - 9:31

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قم:

مردم ثابت کرده‌اند که پای انقلاب و نظام هستند

مردم ثابت کرده‌اند که پای انقلاب و نظام هستند
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه علی ابن ابی‌طالب (ع) قم با اشاره به اینکه مردم با آرمان‌های امام و انقلاب پیمان بسته‌اند، گفت: مردم در این سال‌ها نشان داده‌اند که پای انقلاب هستند و خواهند ماند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن اکبری در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر با اشاره به اینکه مردم با انقلاب همراه هستند، اظهار داشت: ملت ایران در این چهل و پنج سال برای انقلاب انواع فداکاری‌ها را انجام داده‌اند و برای حفظ و اعتلای آن حاضر هستند از همه چیز خود بگذرند.

وی ادامه داد: تمام دنیا در دوران جنگ تحمیلی در کنار همه قرار گرفته بودند تا مقابل انقلاب ایستادگی کنند اما مردم با عزمی جدی پشت سر امام خمینی (ره) حرکت کردند و دشمن را ناکام گذاشتند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قم با اشاره به اهمیت تبیین، عنوان کرد: امروز نسبت به زمان آغاز انقلاب اسلامی تغییر پیدا کردیم و اتفاقاتی متفاوتی رقم می‌خورد و باید تبیین اتفاقات به‌درستی انجام شود.

وی اضافه کرد: امروز دشمن در تلاش است تا کلمه «لا اله الا الله» در جامعه به فراموشی سپرده شود و از طرفی دیگر رهبر معظم انقلاب را مورد هدف قرار داده است.

حجت‌الاسلام اکبری با اشاره به اینکه مردم با آرمان‌های امام و انقلاب پیمان بسته‌اند، گفت: مردم در این سال‌ها نشان داده‌اند که پای انقلاب هستند و خواهند ماند.

وی تصریح کرد: امروز نوع جنگ دشمن تغییر کرده است و جنگ، جنگ اندیشه‌ها شده است پس باید نخبگان، طلاب و اساتید مردم ره به استواری، پایداری، مقاومت و خداشناسی دعوت کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قم در خاتمه افزود: امروز بسیاری از خانواده‌ها آماده هر نوع فداکاری و گذشت برای نظام و انقلاب هستند تا نقشه‌های دشمن را خنثی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.