کد خبر : 5581
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1402 - 7:22

نمایش دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قم

نمایش دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قم
فرمانده انتظامی شهرستان قم از اجرای چهارمین مرحله دستآوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد مقابله با اراذل و اوباش، سارقان، فروشندگان مواد مخدر و .. در سطح استان خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مختاری در گفت‌وگو با خبرنگاران تصریح کرد: دستگیری ۲۶۵ نفر سارق، ۶ نفر کلاهبردار ، ۳۳۲ نفر معتاد ، ۴۳ نفر خرده فروش مواد مخدر ، ۱۰ نفر افراد شرور و ۱۰ نفر محکوم متواری و ۱۷ نفر به خاطر ارتکاب اعمال منافی عفت عمومی از نتایج اجرای این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: کشف ۱۲ دستگاه خودرو ، ۲۷ دستگاه موتورسیکلت و ۱۹ مورد کشف سایر اموال مسروقه و کشف حدود ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر ( ۲۸۷ کیلوگرم تریاک) از دیگر نتایج این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: دستگیری ۲ نفر سارق مسلح غیربومی با قبضه سلاح کلت کمری و ۴۰ عدد فشنگ و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت از منازل سطح شهر قم و نیز دستگیری باند ۳ نفره سارقین خودرو و کشف ۸ دستگاه خودروی مسروقه به صورت سمند نمره و دستگیری باند ۳ نفره سارقین غیربومی احشام و کشف ۲۸۸ راس دام نیز از دیگر نتایج این طرح بشمار می روند.

این مقام انتظامی گفت: در خصوص جرایم سایبری نیز دستگیری و انهدام باند ۷ نفره سازمان یافته برداشت غیرمجاز از حساب بانکی با بیش از ۶۰ شاکی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال و انهدام باند دو نفره سازمان یافته کلاهبرداری به روش رسیدساز جعلی به ارزش ۲ میلیارد ریال از دیگر نتایج این طرح است.

وی ادامه داد: در خصوص مبارزه با کالای قاچاق نیز ۹۱ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق شامل انواع پوشاک و تجهیزات صوتی و تصویری کشف و ضبط شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.