کد خبر : 7346
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 12:53

مسئول رسانه هیئت فرهنگی مذهبی دخیل العباس

همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمین حسینی (ع) برگزار می شود

همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمین حسینی (ع) برگزار می شود
مسئول رسانه هیئت فرهنگی مذهبی دخیل العباس از تجلیل 400 نفر پیرغلام شهر قم و شهرهای اطراف خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ مسئول رسانه هیئت فرهنگی مذهبی دخیل العباس در نشست خبری در جمع اهالی رسانه اظهار داشت:این هیئت از سال ۱۳۸۰ فعالیت فرهنگی و مذهبی خود را آغاز کرده و با برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم و دیگر ایام معنوی سال‌ حرکت کاروان نمادین اسرای کربلا از جمله برنامه‌های مهم و هر ساله این هیئت بوده که با استقبال گسترده مردم قم مواجه می‌شود.

محمدتوکلی با بیان اینکه قبل از حرکت کاروان هر ساله ویژه برنامه ای انجام می گیرد افزود: هیئت فرهنگی مذهبی دخیل العباس (ع) در نظر دارد به پاس تجلیل از پیرغلامان سیدالشهدا برنامه ای ویژه با حضور خانواده محترم شهدا و عموم عزاداران قمی برگزار نماید.
وی عنوان داشت:این مراسم در روز پنج شنبه دوازدهم مرداد ماه ساعت ۱۵ با حضور جناب آقای امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین استانی با تقدیم شال عزا به همه پیرغلامان انجام می گیرد.
توکلی ادامه داد: توفیق داریم با دعوت ۴۰۰ نفر از پیرغلامان شهر قم و شهر های اطراف و تجلیل از ۴۰ نفر از این عزیزان بصورت نمادین در حضور مردم شهید پرور قم با نوحه سرایی سید علی حسینی نژاد اقامه عزا کنیم.
وی خاطرنشان کرد:هیئت دخیل العباس در راستای برگزاری همایش در سالهای اخیر توفیق میزبانی خانواده محترم شهید حججی را داشته و همچنین در دو سال پیاپی شهر قم را متبرک به حضور شهید مدافع حرم کرده است.
مسئول رسانه ای هئیت دخیل العباس در پایان افزود:از عموم مردم فهیم استان قم و خادمان سیدالشهدا جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم معنوی دعوت به عمل می آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.