کد خبر : 5409
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 - 17:33

واریز نکردن آورده نقدی موجب حذف متقاضیان مسکن ملی نشده است

واریز نکردن آورده نقدی موجب حذف متقاضیان مسکن ملی نشده است
سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم گفت: تمامی متقاضیان فاز ۵ و ۶ ثبت نامی که پیش از این تایید نهایی شده بودند، اما بعد از دریافت پیامک واریز، آورده‌ای پرداخت نکرده‌اند امکان ادامه کار را دارند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ حسین زنجیرانی فراهانی سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه برای تعدادی از متقاضیان مسکن ملی بعد از پالایش و تایید نهایی، پیامک واریز آورده ارسال شده است که در مراحل مختلف واریز وجه نداشته اند یا کمتر از آن چه پیامک شده بود واریز کرده اند گفت: وضعیت پروفایل این افراد هم اکنون رد درخواست است یا از لیست سایت ۵۶۰ هکتاری خارج شده اند که طی یک ماه آینده وضعیت پروفایل آن‌ها به تایید اولیه و بعد نهایی تغییر خواهد کرد و بدین ترتیب امکان ادامه فرآیند ثبت نام و واریز برای آن‌ها فراهم خواهد شد.

زنجیرانی در خصوص جانمایی پروژه آن‌ها توضیح داد: برای تمامی این افراد و متقاضیانی که پیش از این تایید نهایی شده اند، اما پیامک برای آن‌ها ارسال نشده است در اراضی طایقان، اسلام اباد قنوات و خانه ویلایی ساخته خواهد شد.

وی گفت: به زودی لیست این افراد در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر کارگزاران استان به عنوان مجری ساخت خانه‌های ویلایی قرار می‌گیرد.

به گفته سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم عملیات آماده سازی در اراضی طایقان توسط بنیاد مسکن شروع شده است و سایت‌های دیگر به زودی آغاز می‌شود.

وی فروش فیش‌های مسکن‌های ملی مورد توجه قرار داد و افزود: این اقدام غیر قانونی است و در آینده تبعات حقوقی و اجتماعی برای فروشنده و خریدار به دنبال خواهد داشت.

زنجیرانی در خصوص اتصال متقاضیانی که پیش از این نسبت به واریز به موقع و سر موعد ۸۰ میلیون آورده اقدام کرده اند توضیح داد: در مجموع حدود ۲۶ هزار نفر در این وضعیت هستند که تاکنون ۱۹ هزار نفر متصل شده اند و مابقی آنان تا نیمه تیرماه به پیمانکار متصل می‌شوند و سپس برداشت آورده و پیامک آورده بعدی برای آن‌ها ارسال می‌شود.

وی با اشاره به این که هر متقاضی لازم است پروفایل ثبت نامی خود و منو‌های داخل آن را بررسی نماید تصریح کرد: تمامی متقاضیان متصل شده به پیمانکار، تا زمان ارسال پیامک از سوی راه و شهرسازی از واریز آورده به حساب خود خودداری نمایند. اطلاع رسانی در خصوص آورده ها، از طریق پروفایل متقاضی در سایت مسکن ملی و ارسال پیامک انجام می‌شود.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به ازدحام زیاد این روز‌ها در دو ساختمان اداره کل راه و شهرسازی، حتی الامکان از مراجعه حضوری خودداری شود و بدون توجه به شایعات فضای مجازی، اخبار حوزه مسکن ملی را از منابع رسمی دنبال نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.