کد خبر : 6567
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 12:46

پروژه احداث مخزن ذخیره آب شهر قم به ۴۰ درصد پیشرفت رسیده است

پروژه احداث مخزن ذخیره آب شهر قم به ۴۰ درصد پیشرفت رسیده است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از پیشرفت 40 درصدی پروژه ساخت مخزن ذخیره 20 هزار مترمکعبی آب شهر قم خبر داد و گفت: حجم مخازن ذخیره آب استان در حال حاضر 360 هزار مترمکعب است و هر چه میزان این مخازن بیشتر شود به پایداری آب در شهر به ویژه در مواقع بحرانی کمک می‌کند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، حسن بختیاری با بیان اینکه قم به لحاظ شرایط اقلیمی و بارندگی‌های سالانه در وضعیت تنش آبی قرار دارد، گفت: یکی از هدف‌گذاری‌های ما برای تأمین پایدار آب در شهر قم احداث مخازن آب در نقاط مختلف شهر است.

وی با بیان اینکه احداث مخزن ۲۰ هزار مترمکعبی شهر قم نیز در راستای همین هدف بوده است، خاطرنشان کرد:  این مخزن با اعتباری بالغ‌بر ۵۱۰ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی شهرهای دارای تنش آبی احداث خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه احداث این مخزن در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت داشته است، اظهار داشت: حجم مخازن ذخیره آب استان در حال حاضر ۳۶۰ هزار مترمکعب است و هر چه میزان این مخازن بیشتر شود به پایداری آب در شهر به ویژه در مواقع بحرانی کمک می‌کند.

وی به تشریح گزارشی از پیشرفت پروژه در بخش‌های مختلف آن پرداخت و یادآور شد: در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز، احداث این مخزن تا پایان سال جاری به پایان خواهد رسید.

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.