کد خبر : 10507
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 10:35

استاندار قم مطرح کرد:

پروژه‌‌ آزادراه قم-اراک نیازمند ‌حمایت از بخش ‌خصوصی و فشار ‌به بخش‌ دولتی

پروژه‌‌ آزادراه قم-اراک نیازمند ‌حمایت از بخش ‌خصوصی و فشار ‌به بخش‌ دولتی
استاندار قم با اشاره به اینکه عملکرد بخش دولتی در آزادراه قم اراک قابل‌قبول نیست، گفت: پروژه‌ آزادراه کنارگذر قم - اراک نیازمند حمایت از بخش خصوصی در کنار تذکر و فشار بر بخش دولتی برای پیشبرد این طرح مهم کریدوری است.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سید محمد آقامیری امروز در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌ آزادراه کنارگذر قم – اراک که با حضور معاون رئیس‌جمهور برگزار شد با اشاره به عملکرد بخش‌های دولتی و خصوصی در این پروژه، اظهار داشت: عملکرد بخش خصوصی در خصوص آزادراه کنارگذر قم به اراک قابل‌دفاع است؛ اما عملکرد بخش دولتی سبب شده تا این پروژه از حیز انتفاع خارج شود.

وی ادامه داد: عدم ابلاغ مصوبه بانک ملی در خصوص تامین اعتبار بخشی از این طرح، سبب شده تا پیشرفت فیزیکی این آزاد راه کند باشد.

استاندار قم با اشاره به اینکه این پروژه نیازمند شجاعت بیشتر در امر اجرا است، گفت: پروژه‌ آزادراه کنارگذر قم – اراک نیازمند حمایت از بخش خصوصی در کنار تذکر و فشار بر بخش دولتی برای پیشبرد این طرح مهم کریدوری است.

وی خاطرنشان کرد: آزادراه کنارگذر قم اراک با وجود این در قم اجرا می‌شود؛ اما هیچ ارتباطی با این استان ندارد؛ بلکه به‌عنوان یک کریدور مهم آزادراهی، ارتباط مستقیم ۱۷ استان را سرعت می‌بخشد.

آقامیری تأکید کرد: صرفه‌جویی که با بهره‌برداری از این طرح در مصرف سوخت و کوتاه‌شدن مسیرهای دسترسی و کاهش هزینه‌های تجاری می‌شود قابل‌مقایسه با هزینه‌های کنونی احداث آن نیست.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.