کد خبر : 8236
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 - 18:42

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران مطرح کرد:

پنجم صفر آغاز میزبانی از زائران اربعین حسینی در مسجد مقدس جمکران

پنجم صفر آغاز میزبانی از زائران اربعین حسینی در مسجد مقدس جمکران
معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: خادمان این مکان مقدس از پنجم تا پایان ماه صفر، میزبان ده‌ها هزار زائر اربعین حسینی از داخل و خارج کشور خواهند بود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ ابراهیم صدوقی با بیان اینکه مسجد مقدس جمکران امسال نیز با راه اندازی ستاد مردمی اربعین از پنجم تا آخرماه صفر، میزبان ده‌ها هزار زائر اربعین حسینی از استان‌های شرقی ایران اسلامی و کشور‌های هند، پاکستان، افغانستان است که در مسیر رفت و برگشت به این مکان مقدس مشرف و از امکانات آن بهره‌مند می‌شوند گفت: فعال شدن ظرفیت‌های مردمی و دستگاه‌های ذیربط استانی در کنار خادمان این مکان مقدس برای تسهیل بهره مندی زائران در رویداد عظیم اربعین استان قم ضروری است.

وی با بیان اینکه بی‌شک پذیرایی و خدمات دهی به خیل عظیم زائران بدون همیاری و مساعدت مجموعه‌های خدوم استانی وکشوری امکان پذیر نیست تصریح کرد: با توجه به موقعیت مناسب جغرافیایی مسجد مقدس جمکران و حضور پرشمار زائران، خدمات رسانی مناسب به زوار اربعین نیاز به حضور تمامی ظرفیت‌های مردمی و دولتی دارد.

رئیس ستاد مناسبت‌های ویژه مسجد مقدس جمکران گفت: افرادی که مایلند در موکب اربعین حسینی مستقر در مسجد مقدس جمکران به زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام خدمت کنند می‌توانند از طریق لینک Jamkaran.ir/mizban ثبت نام کنند.

صدوقی خاطرنشان کرد: عاشقان و ارادتمندان اهل بیت علیهم السلام هم می‌توانند برای شرکت در طرح سفره صاحب عزای اربعین، نذورات وهدایای نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۳۱۳۶۳۱۳۶۰۰۶ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۰۰۰۰۰۰۰۴ بنام مسجد مقدس جمکران واریز و در پذیرایی از زوار اربعین این مکان مقدس سهیم باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.