کد خبر : 11979
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402 - 17:09

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف:

چهار هزار پرونده تبلیغی فعال در سازمان اوقاف تشکیل شده‌است

چهار هزار پرونده تبلیغی فعال در سازمان اوقاف تشکیل شده‌است
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: چهارهزار پرونده تبلیغی فعال برای مبلغان مذهبی در این سازمان تشکیل شده است.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ حجت الاسلام غلامرضا عادل روز پنجشنبه درسوگواره یاس نبوی ویژه مبلغان اعزامی اوقاف درایام فاطمیه درسالن همایش امامزاده سید علی(ع) قم بیان کرد: سازمان اوقاف ذاتا نهاد تبلیغی نیست اما به برکت ظرفیتی که موقوفات ایجاد کرده‌اند در سطح وسیع و مطلوبی از ظرفیت تبلیغ در کنار سایر نهادهای تبلیغی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه درهشت مناسبت اقدام به اعزام مبلغ به بقاع متبرکه می‌کند، اظهار داشت: برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مبلغان اوقاف در استان‌ها پرونده تشکیل شده و اکثر فعالیت‌های تبلیغی آنان در این اماکن مقدس است.

عادل ابراز داشت: ۲۰۰ نفر از مبلغان اوقاف در مناسبت‌های مختلف در مناطق محروم کشور حضور می‌یابند و به صورت جهادی در عرصه تبلیغ فعالیت می‌کنند.

وی یادآور شد: برای کیفیت بخشی به فعالیت‌های تبلیغی و افزایش معلومات مبلغان، ۱۲ کارگروه تخصصی در اداره‌کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه تشکیل شده تا طلاب در موضوع‌های روز جامعه کار کنند.

سوگواره یاس نبوی ویژه مبلغان اعزامی اوقاف درایام فاطمیه با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.