کد خبر : 1193
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 دی 1401 - 17:08

ﺭﺋﯿﺲ ﻣﻮﺳﺴﻪ ﺩﺍﺭﺍﻟﺰﻫﺮﺍ (ﺱ) خبر داد:

تجلیل از خدمات علمی، تبلیغی و اجتماعی آیت الله صافی

تجلیل از خدمات علمی، تبلیغی و اجتماعی آیت الله صافی
ﺣﺠﺖﺍﻻﺳﻼﻡ و المسلمین ﺳﯿﺪ ﺍﺑﻮﺍﻟﺤﺴﻦ ﻣﻌﻨﻮﯼ از برگزاری همایش تجلیل از خدمات علمی تبلیغی و اجتماعی آیت الله صافی از سوی دانش آموختگان و مبلغان موسسه دارالزهراء (س) خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ ﺣﺠﺖﺍﻻﺳﻼﻡ والمسلمین ﺳﯿﺪ ﺍﺑﻮﺍﻟﺤﺴﻦ ﻣﻌﻨﻮﯼ امروز(سه شنبه ۱۳دی ماه) در نشست خبری همایش تجلیل از خدمات علمی تبلیغی و اجتماعی آیت الله صافی گفت: این همایش از سوی دانش آموختگان و مبلغان موسسه دارالزهراء (س) برگزار می شود.

 

ﺭﺋﯿﺲ ﻣﻮﺳﺴﻪ ﺩﺍﺭﺍﻟﺰﻫﺮﺍ (ﺱ) ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﺩﻓﺘﺮ ﺁﯾﺖﺍﻟﻠﻪ ﺻﺎﻓﯽ ﮔﻔﺖ: این مراسم به مناسبت ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و در آستانه اولین سالگرد مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی روز( پنجشنبه ۱۵ دی ماه) ساعت ۱۰ صبح در دارالشفا قم برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برنامه های این مراسم گفت: قرائت پیام مرجع عالیقدر حضرت آلله العظمی نوری همدانی و سخنرانی آیت‌الله رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و تجلیل از دانش آموختگان برتر موسسه از برنامه های این همایش است.

 

حجت الاسلام معنوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت های موسسه دارالزهرا(س) گفت: این مؤسسه در سال ۱۳۹۰ در سه بخش برادران، خواهران و مهد قرآن ویژه خردسالان تاسیس شد.

 

وی با اشاره به فعالیت های آموزشی و تبلیغی و دوره‌های آموزشی همزمان در یک ساعت مشخص به هر سه گروه که در واقع اعضای یک خانواده را شامل می شود گفت:تاکنون هزار و چهارصد و چهل نفر در این موسسه آموزش دیده اند.

 

ﺭﺋﯿﺲ ﻣﻮﺳﺴﻪ ﺩﺍﺭﺍﻟﺰﻫﺮﺍ (ﺱ) ﻭﺍﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ ﺩﻓﺘﺮ ﺁﯾﺖﺍﻟﻠﻪ ﺻﺎﻓﯽ یادآور شد: فعالیت این مؤسسه منحصر به طلاب و خانواده آنان نیست بلکه کسانی از صنف نانوا، تاکسیران و آرایشگر و دیگر کسبه داریم که در این مؤسسه آموزش‌های لازم را دیده‌اند و در حین کار از دانش خود برای بالابردن سطح آگاهی‌های مشتریان خود استفاده می‌کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت های نوع دوستانه این موسسه نیز تصریح کرد: تاکنون دوازده هزار جهیزیه کامل و بیش از ۱۵ هزار بسته تغذیه و پوشاک توسط این مؤسسه بین نیازمندان توزیع شده است .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.