کد خبر : 11558
تاریخ انتشار : جمعه 3 آذر 1402 - 17:06

گردهمایی بسیجیان قم در همایش میقات صالحین

گردهمایی بسیجیان قم در همایش میقات صالحین
همایش میقات صالحین و اقتدار بسیجیان همزمان با هفته گرامی‌داشت بسیج در جوار کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برپا شد.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سردار سیدقاسم قریشی، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش میقات صالحین و اقتدار بسیجیان با گرامیداشت یاد و نام شهدای بسیج و نقش نیروی مردمی در ۸ سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد امروز نیز اقتدار و موفقیت ایران اسلامی در گرو داشتن روحیه بسیجی و اخلاص و ایمان جوانان و نوجوانانی است که در عرصه‌های مختلف حضور دارند.

سردار قریشی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و غزه خاطرنشان کرد کشتار وسیع کودکان و زنان بی دفاع نشان از دست پاچگی و از هم گسیختگی رژیم صهیونیستی حکایت دارد و همانگونه که فرمانده معظم کل قوا فرمودند این دولت جعلی عمر طولانی نخواهد داشت.

وی توجه به معنویت و تقویت اعتقاد نیرو‌های بسیجی را مورد توجه قرار داد و حلقات صالحین را بهترین مسیر برای تربیت مدیران و یاران آینده صاحب الزمان ونظام اسلامی عنوان کرد.

همایش میقات صالحین و اقتدار بسیجیان با حضور بیش از ۵۰ گردان رزمی بسیج و ۳۱۳ حلقه صالحین از گردان‌های برادر و خواهر برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.