کد خبر : 10501
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 9:55

معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی باید از تدابیر جدید در تأمین منابع استفاده کرد

برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی باید از تدابیر جدید در تأمین منابع استفاده کرد
معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه باید تا یک ماه آینده موانع، مشکلات آزادراه قم به اراک برطرف شود، گفت: برای پیشبرد و به سرانجام رسیدن پروژه‌های عمرانی باید از تدابیر جدید در تأمین منابع پروژه‌های عمرانی استفاده کنیم.
۵/۵ - (۳ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ محسن منصوری امروز در سفر به قم که باهدف بازدید از چند طرح عمرانی و پیگیری مصوبات سفر رئیس‌جمهور صورت‌گرفته است، اظهار داشت: مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان‌ها در حکم مصوبات هیات دولت و لازم‌الاجرا است.

وی ادامه داد: برای پیشبرد و به سرانجام رسیدن پروژه‌های عمرانی باید از تدابیر جدید در تأمین منابع پروژه‌های عمرانی استفاده کنیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه به‌اندازه ۳۰ سال پروژه نیمه‌کاره در کشور وجود دارد، گفت: آزادراه قم به اراک یکی از کریدورهای مهم است.

وی ادامه داد: برای تأمین مالی یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان منابع مالی در فاز نخست طرح کنارگذر قم به اراک، اقدام‌های لازم برای ابلاغ از سوی بانک مرکزی را شخصاً پیگیری خواهم کرد.

منصوری خاطرنشان کرد: موانع، مشکلات و گره مشکلات آزادراه قم به اراک باید طی یک ماه آینده برطرف و روند عملیات عمرانی آن با سرعت بیشتری دنبال شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.