کد خبر : 12942
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1402 - 16:53

۱۲۶ اثر در جشنواره “ره‌آورد سرزمین نور” در قم داوری می‌شود

۱۲۶ اثر در جشنواره “ره‌آورد سرزمین نور” در قم داوری می‌شود
دبیر دومین جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» از ارسال ۱۲۶ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبرداد و گفت: آیین اختتامیه روز پنجشنبه ۲۸ دی‌ماه سال جاری در خانه موزه شهیدان زین الدین واقع در صفائیه، کوچه ۳۰ برگزار می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ مصطفی کوچکی دبیر دومین جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور»  با ابراز خرسندی از ارسال ۱۲۶ اثر هنری به دبیرخانه این جشنواره گفت: جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» با هدف نشر و گسترش آثار فرهنگی و ادبی و هنری دفاع مقدس در میان آحاد مردم، ایجاد یک جبهه از فعالان فرهنگی و ادبی و هنری در راستای گفتمان دفاع مقدس و راهیان نور و جبهه مقاومت برگزار شد.

وی افزود: آثار این جشنواره در ۵ بخش اصلی استانی شامل مستند، نقاشی، عکس موبایلی، فیلمنامه و دل نوشته به داوری رسید.

کوچکی بیان داشت: تعداد آثار هنری ارسالی جشنواره «ره آورد سرزمین نور» به ۸۵ عکس و ۴۲ عکاس، ۳۹ نقاشی و ۲۷ نقاش، ۳۰ فیلم و ۲۵ فیلم‌نامه نویس، ۲۶ دل نوشته و ۱۳ نویسنده می‌رسد.

دبیر دومین جشنواره «ره آورد سرزمین نور» با بیان اینکه در بخش داوری آثار از مجرب‌ترین افراد بهره گیری شده است، ابراز داشت: محراب اکبری در بخش فیلم نامه نویسی، محسن غضنفری در بخش کارگردانی، مجتبی قانونی در بخش نقاشی و سعید نائینی پور در بخش عکاسی آثار را داوری کردند.

کوچکی خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه «ره آورد سرزمین نور» پنجشنبه ۲۸ دی‌ماه ۱۴۰۲ با حضور اساتید برجسته هنر استان قم و برگزیدگان این جشنواره در خانه موزه شهیدان زین الدین در صفاییه، کوچه ۳۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.