کد خبر : 7837
تاریخ انتشار : جمعه 20 مرداد 1402 - 16:08

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم:

۴۵ میلیارد ریال برای ساماندهی گلزارهای شهدای قم هزینه شده است

۴۵ میلیارد ریال برای ساماندهی گلزارهای شهدای قم هزینه شده است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: از ۷۰ میلیارد ریال مصوب سفر رئیس جمهوری برای ساماندهی گلزارهای شهدای استان قم، تاکنون ۴۵ میلیارد ریال آن هزینه شده است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن هنرمند   اظهار داشت: با تخصیص کل بودجه مصوب شده برای سفر رئیس جمهوری به قم تا پایان سالجاری کلیه گلزارهای شناسایی شده بهسازی خواهند شد.

وی بیان کرد: ۴۵ میلیارد ریال هزینه شده تاکنون برای گلزارهای شهدا به منظور مرمت،‌بهسازی محل گلزارها و تعویض سقف گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع) قم و اصلاح سیستم صوتی و تعویض قبور شهدای این گلزار، هزینه شده و هزینه کرد برای بخش های دیگری از این گلزار در دستور کار است.

وی ابراز داشت: گلزار شهدای امامزاده شاه ابراهیم(ع) قم، گلزار شهدای شیخان و هفتم تیر و تعدادی گلزار شهدای روستایی نیز در طرح ساماندهی گلزارهای شهدای استان قم مورد بهسازی و ساماندهی قرار گرفتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم افزود: ایجاد مجتمع توانبخشی،‌ ورزشی،‌اقامتی و درمانی و ایجاد مکانی برای اجتماعات نیز از دیگر مصوبه های سفر رئیس جمهور به قم بود که برای آن ۲۵۰ میلیارد ریال تخصیص صورت پذیرفته است.

وی ادامه داد: احداث این مجتمع از سال ۱۳۸۶ آغاز شده بود ولی ناقص مانده بود از این رو در سفر رئیس جمهور ایجاد تخصیص برای آن پیگیری شد و تاکنون ۱۵ میلیارد ریال جذب شده است و طرح پیشرفت بالای ۹۵ درصد دارد.

هنرمند بیان کرد: تخصیص پنج درصد واحدهای اقدام ملی مسکن برای ایثارگران نیز دیگر مصوبه سفر رئیس جمهور به قم است که در این زمینه هنوز اتفاقی نیفتاده است اما اسامی متقاضیان از سوی بنیاد شهید به اداره کل راه و شهرسازی استان قم ارائه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.