کد خبر : 4357
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 - 8:44

نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه مصداق بارز شعار «ما می‌توانیم» است

نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه مصداق بارز شعار «ما می‌توانیم» است
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم گفت: نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورهای هوافضای سپاه پاسداران که این روزها در قم برگزار می‌شود، مصداق بارز شعار «ما می‌توانیم» است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سیدمهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم  در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در باغ موزه دفاع مقدس استان قم در حال برگزاری است، طی سخنانی اظهار داشت: این نمایشگاه مصداق بارز شعار « ما می‌توانیم است»، توصیه می‌کنم که همه اقشار مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این دستاورد‌ها خون پاک بسیاری از جوانان، نخبگان، دانشمندان و غیره ریخته شده است، امروز بخش عمده امنیت کشور در مرز‌ها را مرهون همین خون پاک شهدای عزیز هستیم.

معاون استاندار قم تصریح کرد: همه کسانی‌ که در این سال‌ها معتقد بودند ما برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند غربی‌ها هستیم، با بازدید از این نمایشگاه متوجه می‌شوند که برای رسیدن به پیشرفت و دستاورد‌ها و تکنولوژی‌های روز تنها کافیست به جوانان همین مرز و بوم اعتماد کنیم.

قریشی خاطرنشان کرد: از الگویی که برای ساخت موشک و تجهیزات نظامی استفاده کردیم باید در سایر عرصه‌ها مثل صنعت و اقتصاد استفاده کنیم‌ تا بر مشکلات فائق شدیم، لذا برای توسعه و رشد کشور باید از این تجربیات بهره گرفته شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.