کد خبر : 14571
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1403 - 13:03

آیت‌الله اعرافی در تجمع امروز طلاب در فیضیه:

آتشفشان قهر ملت‌ها و محور مقاومت صهیونیست‌ها را خواهد سوزاند

آتشفشان قهر ملت‌ها و محور مقاومت صهیونیست‌ها را خواهد سوزاند
مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه دفاع جمهوری اسلامی مشروع و طبق قوانین بین‌المللی است، گفت: امروز همه معادلات عالم تغییر کرده است و آتشفشان قهر ملت‌ها و محور مقاومت صهیونیست‌ها را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ آیت‌الله اعرافی ظهر امروز در تجمع طلاب و فضلای حوزه به شکرانه ضربات کوبنده رزمندگان مقاومت و سپاه اسلام بر پیکره پوشالی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی که در فیضیه برگزار شد با اشاره به اینکه  با حمایت کامل از عملیات «وعده صادق» و ضربات کوبنده دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران بر پیکره پوشالی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی، اظهار داشت: ۶۰ سال قبل امام خمینی (ره) جهان را مخاطب قرارداد و اعلام کرد که اسرائیل دشمن اسلام است. این جایگاه دفاع از ارزش‌های اسلامی است، این نشست امروز هم حلقه‌ای از حضور مستمر دفاع از اسلام است.

وی ادامه داد: آن چیزی که از طوفان الاقصی رقم خورد یک قرار و معادله جدیدی بود که استمرار خواهد داشت، جهاد امروز جبهه مقاومت به محو این غده سرطانی خواهد انجامید.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور عنوان کرد: انقلاب اسلامی برای نخستین‌بار معادلات منطقه و جهان اسلام را تغییر داده است.

وی افزود: روزگاری جنگ‌های فلسطینی تحت عنوان مارکسیستی و انفعالی بود. در سال ۱۹۶۷ نیروهای نظامی ۶ کشور اسلامی در برابر یک عملیات اسرائیل قد خم کرده و شکست خوردند. امروز همه معادلات تغییر کرده است و محور مقاومت اسرائیل را در درون اراضی اشغالی محصور کرده است، این مایه افتخار امت اسلام است و اتفاق نوی است که بعد از قرن‌ها در سرزمین‌های اشغالی رقم خورده است.

آیت‌الله اعرافی  ادامه داد: امروز اسرائیل جنایت‌کار و کودک کش در درون خانه‌های غصبی مورد هجوم موشک‌ها و پهپادهای جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است و این قیام عظیم و آتشفشان ادامه خواهد داشت و صهیونیست‌های جنایت‌کار را سرکوب خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر عالی‌قدر و فرمانده کل قوا در سخنرانی خود فرمودند که منطق ما در مقابل رژیم غاصب، منطق انسانی و اسلامی است.

امام‌جمعه قم ادامه داد: ملت ایران هشت سال در مقابل بزرگ‌ترین تهاجمات غرب و استکبار ایستادگی کرد. روزی که دست ما خالی بود و سلاحی نداشتیم جوانان، ارتش و نیروهای نظامی ما در مقابل دشمن ایستادگی کرد. تجربه هشت سال نشان داد باید نیرومند باشیم.

وی بیان کرد: ملت ایران و امت اسلام باید هم از یک منطق استوار دینی و اسلامی برخوردار باشد و هم از یک گفتمان سیاسی و هم دارای یک آمادگی رزمی باشد.

آیت‌الله اعرافی یادآور شد: مستشاران ما طبق قوانین بین‌المللی و به درخواست دولت سوریه در سوریه حضور داشته، دارند و خواهند داشت. ساختمان کنسولگری ایران جز خاک ایران محسوب می‌شود و ایران حق دفاع دارد و این حق دفاع هم طبق قوانین بین‌المللی است.

وی ادامه داد: اسرائیل در جنگ غزه تمام قوانین بین‌المللی را زیرپاگذشته است. تمام دنیا این رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کند. دل‌های مردم عالم با فلسطین است و قلب‌های امت اسلامی با ایران و گفتمان انقلاب اسلامی است.

این استاد برجسته حوزه افزود: امروز حوزه بیدار است، طلاب و اساتید در صحنه هستند و هر کجا که لازم باشد جامعه حوزوی وارد صحنه خواهد شد و جهاد تبیین را انجام می‌دهد.

وی گفت: دفاع جمهوری اسلامی مشروع است. بی‌اعتنایی رژیم کودک کش به قوانین بین‌المللی و به‌شهادت‌رساندن فرماندهان ما، همه دلیلی بر حضور ما در صحنه است.

آیت‌الله اعرافی تأکید کرد: دکترین انقلاب اسلامی انتخابات میان فلسطینیان اصیل از هر دین و مذهبی است، این مسئله یک اصل پذیرفته شده بین‌المللی است و اگر شما این منطق را نپذیرید بدانید که آتش‌فشان سپاه انقلاب اسلامی و آتشفشان قهر ملت‌های مسلمان و محور مقاومت شما را در شعله‌های آتش خواهد سوزاند.

وی تصریح کرد: امروز روز پیروزی امت اسلامی و شکست دشمنان است. امروز همه معادلات عالم تغییر کرده است و به برکت این دفاع و حمله یک قدرت جدید در جهان متولد شده و آمریکا و هم‌پیمانانش دیگر کدخدای عالم نیستند. امروز اسلام و سپاه پیامبر یک قدرت بزرگ است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، گفتمان اخلاق، معنویت، آزادی، رهایی و مقابله با مستکبران است، گفت: دشمنان بدانند این گوشه‌ای از خشم ملت‌های مسلمان بود که تجربه کردند و اگر بخواهند ادامه دهند ضربه‌های محور مقاومت و ایران اسلامی محکم‌تر و کوبنده‌تر خواهد بود.

وی گفت: مجاهدان ما، سپاه و جبهه مقاومت بدانند که مراجع تقلید، علما، طلاب، اساتید و همه طیف‌های حوزه در کنار آنها هستند و خواهند ماند. دشمنان بدانند ایران، حوزه و دانشگاه بیدار است، جوانان هوشیار هستند و نیروهای مسلح آماده جان‌فشانی و محور مقاومت آماده هستند و همه نقشه‌های شما را نقش‌برآب می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.