کد خبر : 6917
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1402 - 20:36

آلودگی هوا قم را در روز سه شنبه تعطیل کرد

آلودگی هوا قم را در روز سه شنبه تعطیل کرد
بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت شرایط اضطرار گرد و غبار قم تمامی ادارات استان به استثنای شعب کشیک بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی فردا سه شنبه سوم مرداد تعطیل شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ با تصمیم کارگروه اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار، با توجه به پیش بینی استمرار شرایط آلودگی هوا و ماندگاری ذرات کمتر از ۱۰ میکرون، فردا سه شنبه سوم مردادماه، کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) تعطیل می‌باشند.

همچنین در این روز کلیه کلاس‌های موسسات و آموزشگاه‌ها تعطیل خواهند بود.

بر اساس توافق با کمیسیون هماهنگی بانکها، شعب منتخب طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در این روز به صورت کشیک دایر هستند.

از اصناف و مدیران بخش خصوصی درخواست میشود به جهت کاهش مواجهه مردم با آلودگی هوا ملاحظات لازم را رعایت و تسهیلات مورد نیاز برای آن دسته از کارکنانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند درنظر گرفته شود.

بر اساس تصمیم این کارگروه شعب کشیک بانک‌ها و بیمه ها در این روز به مردم خدمت رسانی خواهند کرد.

این کمیته توصیه کرده است با توجه به افزایش میزان آلاینده‌های هوای استان عموم مردم از ترددهای غیر ضروری در شهر اجتناب کنند.

حضور گروه‌های آسیب پذیر به خصوص مادران باردار، افراد سالخورده و بیماران قلبی و رویوی در فضاهای باز منع شده است.

در اطلاعیه کارگروه اضطرار وقوع پدیده گرد و غبار همچنین از مردم خواسته شده است در مصرف برق و استفاده از سیستم‌های سرمایشی صرفه جویی لازم را داشته باشند و مدیران ادارات و بانک ملزم به قطع کامل سیستم‌های سرمایشی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.