کد خبر : 10490
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 9:23

کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر گل در قم

کشف بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر گل در قم
 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم از کشف بیش از یک کیلوگرم ماده مخدر گل و بازداشت دو نفر دراین‌ارتباط خبر داد.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم در تشریح خبر کشف یک کیلوگرم ماده مخدر گل، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان طرح مقابله با توزیع‌کنندگان مواد مخدر را باهدف پاک‌سازی مناطق آلوده از وجود خرده‌فروشان مواد مخدر با شعار شهری عاری از معتاد متجاهر در سطح استان قم به مرحله اجرا درآوردند.

 وی افزود: مأموران با اجرای این طرح موفق شدند دو خرده‌فروش ماده مخدر گل (گراس) را که دارای سوابق کیفری در زمینه مواد مخدر بوده و از عناصر اصلی توزیع این مواد در سطح محلات استان قم و در گروه سنی نوجوانان و جوانان به شمار می‌رفتند را شناسایی کنند.

 سرهنگ هاشم نیا ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی استان، در یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه هر دو نفر متهم را بازداشت کردند.

 وی افزود: در بازرسی انجام شده از خرده‌فروشان مقدار یک کیلو و ۱۱۱ گرم ماده مخدر گل در قالب چهار بسته بزرگ و ۱۴۷ پک کوچک، یک بسته قارچ توهم‌زا به وزن ۲۶ گرم، ۵۱۰ میلیون ریال حاصل از فروش مواد مخدر، پنج دستگاه ترازوی توزین در اندازه‌های متفاوت، یک دستگاه شیکر (خردکننده گراس)، یک دستگاه کارت‌خوان و یک قبضه سلاح سرد چاقو کشف شد.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان به خانواده‌ها هشدار داد: نیاز است خانواده‌های عزیز ضمن آگاهی در مورد انواع مواد مخدر و علائم و عوارض ناشی از آن، شناخت کافی نسبت به مواد روان‌گردان خصوصاً گراس (گل) داشته باشند.

 سرهنگ هاشم نیا توصیه کرد: والدین گرامی بایستی نسبت به نوجوانان و جوانان خود با حساسیت و دقت ویژه و ابراز صمیمیت برخورد کرده و گروه همسالان آنان را بررسی و نسبت به سرنوشت عزیزان خود با دغدغه بیشتری نظارت و رفتار کنند چرا که پیشگیری بهتر از درمان است.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان تأکید کرد: شهروندان می‌توانند با مشارکت در تأمین امنیت محله محور از طریق ارتباط با تلفن‌های شبانه‌روزی ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، به شماره‌های (۰۲۵۳۷۲۲۲۲۰۲ و ۰۲۵۲۱۸۲۵۵۱۵) یاری‌رسان خدمتگزاران خود در پلیس باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.