کد خبر : 10417
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 9:44

سرلشکر موسوی:

آمریکایی‌ها میدان جنگ اسرائیل را اداره می‌کنند/ این جنایات باید در دادگاه‌های بین‌المللی رسیدگی شود

آمریکایی‌ها میدان جنگ اسرائیل را اداره می‌کنند/ این جنایات باید در دادگاه‌های بین‌المللی رسیدگی شود
فرمانده کل ارتش گفت: آمریکایی‌ها عملاً میدان جنایت صهیونیستی‌ها را اداره می‌کنند زیر صهیونیست‌ها به هم ریخته هستند.
۵/۵ - (۴ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در تجمع مردم قم در محکومیت جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت:مردم مظلوم فلسطین که به حق ثابت کردند از مصادیق بارز «صابرین» هستند در برابر این حوادث نه متوقف می‌شوند و نه کند خواهند شد و نه منحرف می‌شوند و راه خود را تا آزادی سرزمین‌های غصب شده ادامه می‌دهند. مسئله فلسطین فقط اشغال یک سرزمین نیست بلکه نمادی از درگیری جبهه کفر و استکبار با جبهه حق است.

وی با بیان اینکه بیش از ۷ دهه از توطئه شوم قدرت‌های غربی به ویژه انگلیس علیه مسلمانان و مردم فلسطین در جعل رژیم صهیونیستی در منطقه می‌گذرد، افزود: در این دوران طولانی کشور‌های مدعی حقوق بشر همواره از جنایات رژیم صهیونیستی دفاع کردند. ۷۵ سال است مردم مظلوم فلسطین تحت ظلم و ستم رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند و در این دوران میلیون‌ها نفر مجروح آواره و شهید شده‌اند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه درد و رنج مردم فلسطین قلب انسان‌های آزاده را به درد می‌آورند، گفت: مقامات غربی که ادعای حمایت از حقوق بشرشان گوش فلک را پر کرده نه تنها علیه رژیم غاصب کاری انجام نداده‌اند و سازمان‌های بین‌الملل هم متاسفانه در برابر این جنایات سکوتی مرگبار اختیار کرده‌اند و از جنایات رژیم صهیونیستی چشم پوشی می‌کنند.

وی افزود: حوادث اخیر از دو جنبه قابل توجه هستند یکی عملیات «طوفان الاقصی» و دیگری جنایات رژیم صهیونیستی است.

امیر موسوی با بیان اینکه عملیات «طوفان الاقصی» شکست تاریخی بر رژیم صهیونیستی وارد کرد و یک غافلگیری اطلاعاتی و تسریع‌کننده برای این رژیم بی‌ریشه بود، گفت: این رژیم برای رهایی از این شکست تلاش کرد با دروغ پردازی رسانه‌ای و حملات هوایی جنایات بی‌شماری را مرتکب که باید در دادگاه‌های بین‌المللی این جنایات رسیدگی شود. ابعاد جنایات انسانی این اقدام صهیونیستی قابل تصور نیست و این نشان می‌دهد هدف این رژیم نسل کشی و نابودی غزه است.

امیرموسوی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی هیچ ابایی از کشتن زن و مرد و کودک ندارد گفت: دولت‌های غربی بخصوص آمریکا از این رژیم حمایت می‌کنند و تسلیحات در اختیار آنان قرار می‌دهند. عملیات «طوفان الاقصی» از بعد اطلاعاتی برآورد‌های صهیونیست‌ها را بهم ریخت.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از این به بعد باید بر تمامی محاسبات خود تجدید نظر کند و این اقدامات دیوانه واری که انجام می‌دهد ناشی از به هم ریختگی محاسباتی است گفت: آمریکایی‌ها عملاً میدان جنایت صهیونیستی‌ها را اداره می‌کنند زیر صهیونیست‌ها به هم ریخته هستند.

وی افزود: اگر محاسبات آنان به هم ریخته نبود متوجه می‌شدند همه جنایاتی که انجام می‌شود تیشه‌ای است به بی‌ریشگی خودشان، اما نه خودشان می‌فهمند و نه اربابان و حامیان آنان قادر به درک آن نیستند.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه صهیونیست‌ها با این خوی درندگی پرونده خود را سیاه‌تر می‌کنند گفت: این واقعیت آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی است و توقف فوری جنایت رژیم صهیونیست و محاکمه آنان خواست ملت‌ها است. رئیس جمهور آمریکا بداند فوران خشم مسلمانان و آزادی‌خواهان منحصر به این رژیم نخواهد ماند و حامیان آنان را هم زیر پای خود له خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.