کد خبر : 9915
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 19:56

اجرای طرح پاک‌سازی بوستان‌های قم با دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر

اجرای طرح پاک‌سازی بوستان‌های قم با دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
فرمانده انتظامی شهرستان قم از اجرای طرح پاک‌سازی بوستان‌ها و تفرجگاه‌های قم و دستگیری ۱۲ خرده‌فروش مواد مخدر ، ۳۵ معتاد متجاهر و هفت نفر از افراد دارای سابقه مزاحمت خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سرهنگ امیر مختاری در گفت‌وگویی اظهار داشت: در اجرای برقراری نظم امنیت و آرامش و پاسخ به مطالبات بر حق مردم، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قم در کلانتری و پاسگاه‌ها با همکاری ماموران یگان امداد این فرماندهی، طرح پاک‌سازی بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها را در سطح استان اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح مقادیر قابل‌توجهی انواع مواد مخدر، آلات و ادوات مصرف و وسیله ارتکاب جرم کشف شد.

مختاری ادامه داد: در این رابطه متهمان به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

دستگیری سارقان به عنف

فرمانده انتظامی شهرستان قم همچنین از دستگیری سارقان به عنف گوشی تلفن همراه در کمتر از پنج ساعت در قم خبر داد.

مختاری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف گوشی تلفن همراه که منجربه درگیری و تخریب شده بود، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان قم قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قم با همکاری عوامل کلانتری ۲۰ فاطمی بلافاصله با انجام اقدام‌های اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند سه سارقان را در این خصوص شناسایی و در کمتر از پنج ساعت، دستگیر کنند.

وی بیان داشت: از متهمان اموال مسروقه و وسایل ارتکاب جرم کشف و به همراه پرونده تشکیل‌شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

کشف بیش از ۵۱ کیلوگرم تریاک در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم نیز از کشف بیش از ۵۱ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری در این استان خبر داد.

سرهنگ حسن هاشم نیا افزود: پیرو خبر واصله مردمی مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر از استان فارس به تهران و اعلام خبر به ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام یکسری اقدام‌های فنی و پلیسی و استقرار در محور عوارضی قم – کاشان موفق شدند خودروی سواری مذکور را شناسایی و متوقف کنند.

هاشم نیا اضافه کرد: در بازرسی از خودروی موصوف، مقدار ۵۱ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه مقادیری از انواع کالای قاچاق کشف شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.