کد خبر : 12436
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1402 - 11:20

مدیرعامل شرکت گاز استان قم مطرح کرد:

ارسال بیش از ۲.۸ میلیون پیامک اصلاح الگوی مصرف گاز در قم

ارسال بیش از ۲.۸ میلیون پیامک اصلاح الگوی مصرف گاز در قم
مدیرعامل شرکت گاز استان قم از ارسال بیش از ۲ میلیون و ۸۵۵ هزار پیامک به مشترکان گاز طبیعی استان قم در ۴۵ دوره در ۹ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ مرتضی خوش‌لهجه امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به ارسال بیش از ۲ میلیون و ۸۵۵ هزار پیامک به مشترکان گاز طبیعی استان قم در ۴۵ دوره در ۹ماهه نخست سال جاری، اظهار داشت: نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه و اطلاع‌رسانی سیاست‌های تشویقی و بازدارنده دولت در جهت مدیریت مصرف گاز طبیعی از جمله مضامین پیامک‌های ارسال شده به مشترکان گاز طبیعی در استان قم است.

وی همچنین با اشاره به ارسال بیش از ۹۶ هزار پیامک هشدار هزینه گاز بها و قطع شبکه به مشترکین پرمصرف و بد مصرف گاز طبیعی در استان قم، تصریح کرد: این تعداد پیامک به مشترکینی که در زمستان سال گذشته در پلکان ششم به بعد قرار گرفته‌اند، ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم با بیان اینکه همراهی شهروندان با سیاست‌های شرکت ملی گاز ایران از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: درصورتی‌که مردم عزیز از سختی استخراج گاز طبیعی، پالایش و ارزش آن آگاه شوند، یقیناً در قبال این نعمت خدادادی احساس مسئولیت بیشتری خواهند کرد.

وی با اشاره به لزوم پایداری شبکه گاز طبیعی طی فصل سرد سال، از مردم شریف استان قم درخواست کرد تا با رعایت الگوی مصرف انرژی، شرکت ملی گاز ایران را در پایداری شبکه و گازرسانی به مناطقی که در انتهای شبکه قرار دارند، یاری کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.