کد خبر : 7904
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 16:48

در چهارماهه نخست امسال؛

افزایش ۱۸۲ درصدی ارزش ریالی پرونده‌های قاچاق در قم

افزایش ۱۸۲ درصدی ارزش ریالی پرونده‌های قاچاق در قم
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: ارزش ریالی پرونده‌های قاچاق در چهار ماهه نخست امسال ۱۸۲ درصد افزایش یافته است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی استان امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه در ۴ ماهه نخست سال گذشته ۱۲۸۰ فقره پرونده قاچاق تشکیل شد افزود: در ۴ ماهه نخست امسال، پرونده‌های قاچاق به ۸۵۵ فقره کاهش یافته است.

مهدی ریاضی افزود: ارزش ریالی پرونده‌های قاچاق در ۴ ماهه نخست امسال ۱۸۲ درصد افزایش یافته که این امر حاکی از این است که کشفیات به سمت پرونده‌های کلان و مهم ملی رفته است.

وی با بیان اینکه شیوه کار قاچاقچیان از طریق فروش کالا‌های قاچاق در شبکه‌های اجتماعی و اینترنتی است گفت: شهروندان باید دقت داشته باشند که امکان برخورد با فروشندگان در صورت خرید کالای خارجی تقلبی یا دارای نقص و اشکال، وجود ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا باید اولویت اصلی دستگاه‌های استان باشد گفت: همه مردم از گرانی و مشکلات اقتصادی در سختی هستند و وظیفه همه ما مسئولان این است که با حساسیت پیگیر مشکلات مردم باشیم.

احمد حاجی زاده با اشاره به تاثیر نقش منفی کالای قاچاق بر اقتصاد و ذهن جامعه گفت: مهم‌ترین عامل مبارزه با قاچاق کالا شرایط روانی و اقتصادی جامعه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.