کد خبر : 11962
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402 - 9:45

استاندار قم:

سرعت اجرای پروژه‌های مسکن در استان قم باید افزایش یابد

سرعت اجرای پروژه‌های مسکن در استان قم باید افزایش یابد
استاندار قم گفت: اجرای طرح های مسکن استان قم روند کندی دارد و سرعت اجرای این پروژه ها باید افزایش یابد و شرایط فعلی رضایت بخش نیست.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  سید محمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای تأمین مسکن استان قم اظهار کرد: اجرای طرح‌های مسکن در استان قم روند کندی دارد که علت آن پیچ‌وخم‌های اداری و یا کم‌کاری مدیران است.

 استاندار قم با تأکید بر اینکه اجرای طرح‌های مسکن در استان قم باید سرعت بیشتری بگیرد افزود: سرعت پروژه‌های مسکن در استان قم باید افزایش یابد و توقع ما بیش از این است و با این شرایط، در دولت فعلی فردی صاحب‌خانه نخواهد شد.

 وی عنوان کرد: هم‌زمان با اجرای پروژه‌های مسکن در استان قم، باید بخش‌های که خدمات عمومی ارائه می‌دهند همانند مدرسه، مسجد، مراکز درمانی نیز در این مناطق دنبال شود.

 آقامیری اظهار کرد: برای مسکن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی باید مساعدت بیشتری صورت گیرد و ساخت مسکن این اقشار و همچنین ایثارگران با سرعت بیشتری دنبال شود.

 وی بیان داشت: مسکن طلاب نیز باید مورد پیگیری قرار گیرد و طلابی که فاقد مسکن هستند و ثبت‌نام کردند، باید پیگیری لازم برای آنان صورت گیرد و پیشنهاد می‌شود از محل مازاد زمین و اراضی هزارهکتاری بخشی از زمین‌ها به مسکن طلاب اختصاص یابد که دستورهای لازم را دراین‌خصوص از وزیر راه و شهرسازی خواهیم گرفت.

 استاندار قم بیان داشت: حوزه علمیه باید نسبت به شناسایی طلاب فاقد مسکن اقدام کند و آمار دقیقی در این زمینه ارائه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.