کد خبر : 5687
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 تیر 1402 - 17:14

متقاضیان مسکن ملی در قم

انتخاب واحد با رتبه و امتیاز بالاتر است

انتخاب واحد با رتبه و امتیاز بالاتر است
روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ انتخاب واحد متقاضیان مسکن ملی در قم با رتبه و امتیاز بالاتر است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ در این اطلاعیه با اشاره به قابل مشاهده بودن بخش رتبه و امتیاز در طرح نمایه متقاضیان مسکن ملی آمده است؛ رتبه ناظر به جایگاه متقاضی در میان تمامی اعضای همان طرح است و رتبه و امتیاز به معنای میزان و زمان واریزی‌های متقاضیان است و تا زمان آخرین واریزی و تحویل واحد متغیر خواهد بود.

در ادامه اطلاعیه با بیان اینکه راه و شهرسازی استان‌ها هیچ گونه دخل و تصرفی در اضافه شدن این موارد در سامانه ندارند، از متقاضیان خواسته شده از مراجعه حضوری به این اداره کل در این زمینه خودداری کنند.

در خصوص نحوه‌ی اولویت اعضا در انتخاب واحد هم با تاکید بر اینکه تمامی واریزی‌ها از روز اول محاسبه می‌شود آمده است؛ اولویت انتخاب واحد، طبقه، موقعیت جغرافیایی واحد، پارکینگ مسقف یا محوطه و انباری به شرط کسب امتیاز بهتر است که هر صد هزار تومان در روز، یک امتیاز محاسبه می‌شود.

در پایان این اطلاعیه با بیان اینکه انتخاب واحد در پایان کار و در حضور تمامی اعضاء انجام می‌شود تاکید شده است؛ در انتخاب واحد هیچ شخصیت حقوقی یا حقیقی نمی‌توانند تاثیری داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.