کد خبر : 10414
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مهر 1402 - 9:39

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) قم:

ایران در مقابل صهیونیست‌ها منتظر اشاره ولایت‌فقیه است

ایران در مقابل صهیونیست‌ها منتظر اشاره ولایت‌فقیه است
مهدی کبیری‌پور گفت: موضع نظامی ایران در قبال صهیونیست‌ها، مانند تیری است که در چله تا آخر کشیده شده کمان مقاومت، جای گرفته و منتظر اشاره سرانگشتان تدبیر ولایت برای شخم‌زدن سرزمین‎های غصب شده برای رویش بذرهای امید و ظهور است.
۵/۵ - (۴ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ مهدی کبیری‌پور با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه،  بیان کرد: وظیفه ما در شرایط فعلی، اعلام انزجار از جنایات صهیونیست‌ها، مطالبه از حکام بلاد اسلامی برای ورود مؤثر به ماجرای فلسطین و اعلام آمادگی برای اعزام به مناطق درگیری در فلسطین اشغالی است و این کمترین کاری است که همه مردم همیشه در صحنه ما می‌توانند انجام دهند. در کنار این موارد کمک‌های مالی، تولید محتوای رسانه‌ای و تبیین ماجرای ۷۵ سال اشغالگری لازم و ضروری است.

 وی افزود: سکوت کشورهای مختلف جهان و مجامع بین‌المللی در برابر این نسل‌کشی بی‌سابقه در غزه، نشانگر اوج وابستگی حاکمان ذلیل و بی‌خاصیت آنها نسبت به‌نظام سلطه و عمق نفوذ سرمایه‌های نجس صهیونیزم بین‌الملل در ساختارهای مالی و سیاسی آن کشورها است.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) قم ابراز کرد: نتانیاهو که هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات آتی اسرائیل، برای خود نمی‌دید وضعیت پیش‌آمده را فرصتی برای استمرار حکمرانی خبیثانه و نکبت‌بار خود می‌بیند و لذا در آتش این جنگ خواهد دمید.

 جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) قم یادآور شد: موضع نظامی ایران در قبال حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به مردم مظلوم فلسطین، مانند تیری است که در چله تا آخر کشیده شده و کمان مقاومت جای گرفته و منتظر اشاره سرانگشتان تدبیر ولایت است و اگر اذن جهاد صادر شود، ظرف ۲۴ ساعت سرزمین‌های غصب شده را برای رویش بذرهای امید و ظهور، شخم خواهیم زد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.