کد خبر : 7866
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 8:18

مدرسه تابستانی اقتصاد اسلامی در دانشگاه قم آغاز به‌کار کرد

مدرسه تابستانی اقتصاد اسلامی در دانشگاه قم آغاز به‌کار کرد
مدرسه تابستانی اقتصاد اسلامی به منظور تربیت نیرو‌های پژوهشگر و علاقمند به مباحث اقتصادی در دانشگاه قم راه اندازی شده است.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سعید فراهانی‌فرد، دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و وزارت امور اقتصادی و دارایی، گفت: فعالیت مدرسه تابستانی اقتصاد اسلامی در دانشگاه قم از اردیبهشت کلید خورد که پس از فراخوان بیش از ۳۰۰ نفر از طلاب حوزه و دانشجویان در این مدرسه نام نویسی کردند.

فراهانی فرد افزود: دانش آموختگان در این مدرسه با مباحث مختلف اقتصادی مانند تولید، تجارت، مالیات و گمرک آشنا می‌شوند.

وی افزود: در این مدرسه از اساتید برجسته در حوزه اقتصادی و اقتصاد اسلامی استفاده خواهد شد تا خروجی آن منجر به تربیت دانش آموختگانی توانمند و مستعد در حوزه اقتصادی شود.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و وزارت امور اقتصادی و دارایی یادآور شد: همچنین شرکت کنندگان در این دوره پس از موفقیت در آزمون‌ها و مصاحبه‌ها ضمن شرکت در دوره‌های تخصصی به عضویت کارگروه ها‌ی این ستاد در خواهند آمد.

فراهانی گفت: شرکت کنندگان در این دوره‌ها می‌توانند برای بخش‌های مختلف حوزه اقتصادی سیاست گذاری و تولید محتوا داشته باشند که در نهایت محصولات این کارگروه‌ها به عنوان بسته‌های سیاستی برای تصمیم گیری و قانونگذاری به وزارت امور اقتصادی و دارایی ارائه خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.