کد خبر : 12169
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آذر 1402 - 17:40

استاندار قم:

با گران‌فروشی در استان مقابله می‌کنیم

با گران‌فروشی در استان مقابله می‌کنیم
استاندار قم گفت: با تمام توان در مقابل گران‌فروشی و کسانی که به سفره مردم رحم نکرده می‌ایستم و به آن‌ها رحم نمی‌کنیم.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سید محمد آقامیری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قم افزود: تنظیم بازار باید در قم به شکل جدی و دامنه داری اجرا شود.

وی با بیان این که به هیچ وجه گرانی مازاد را بر مردم تحمل نمی کنیم، تصریح کرد: دستگاه های مسئول در عرصه تنظیم بازار باید بیش از پیش در زمینه اجرای طرح های گسترده نظارت اجرایی و مردمی در زمینه تنظیم بازار کوشا باشند.

وی با اخطار جدی به دستگاه های کم کار در زمینه تنظیم قیمت ها و مبارزه با تخلف گرانفروشی گفت: از ابتدای خدمت در این استان با مردم عهد بستیم که اجازه فشار مضاعفی فرای گرانی که به شکل عمومی ایجاد شده است را ندهیم و با تمام توان در مقابل کسانی که به سفره مردم رحم نکرده می ایستم و به آنها رحم نمی کنیم.

استاندار قم بیان کرد: روند تنظیم بازار به شکل اداری به نتیجه نمی رسد و باید یک حرکت جهادی در این مسیر انجام شود. از این رو ضمن اعتراض به روند فعلی باید تمام تدابیر برای حل مشکلات زیرساختی در جهت نظارت و برخورد با متخلفان اتخاذ شود.

آقامیری گفت: اتحادیه ها باید فعالیت پیگیرتر و مستمرتری در عرصه مبارزه با گرانفروشی داشته باشند. بسیج نیروهای مردمی و اطلاع رسانی همگانی از ضروریات اجرای این طرح است.

وی اظهارکرد: مدیران مسئول در این طرح باید گزارش های روزانه توسعه طرح نظارت و برخورد جدی با گرانفروشی را هر شب به بنده ارایه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.