کد خبر : 14484
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردین 1403 - 9:10

آیت‌الله نوری همدانی:

برخی از برنامه‌های صدا و سیما خلاف شرع است

برخی از برنامه‌های صدا و سیما خلاف شرع است
یکی از مراجع تقلید شیعیان بر لزوم نظارت بیشتر بر صدا و سیما تاکید کرد و گفت: امروز بعضی از برنامه‌های صدا و سیما مسلم خلاف شرع است و طبق مبانی اسلام و انقلاب انجام نمی‌شود و بنای اصلاح هم نیست و به تذکرات کسی هم توجه نمی‌کنند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ آیت‌الله حسین نوری همدانی روز گذشته در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین روانبخش نماینده منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک کسب اعتماد مردم قم مقدس، خدمت به مردم را توفیق از جناب خدا دانست و اظهار کرد: قدر این فرصت را بدانید و با توجه به سوابق و تجارب مشکلات را رصد و حل نمائید خصوصاً به جنبه اقتصاد و فرهنگ عنایت بیشتری شود.

وی با انتقاد از صدا و سیما افزود: از شما می خواهم در مجلس شورای اسلامی نظارت خود را قوی کنید؛ امروز بعضی از برنامه های صدا و سیما خلاف شرع است و طبق مبانی اسلام و انقلاب انجام نمی‌شود و بنای اصلاح هم نیست و به تذکرات کسی هم توجه نمی‌کنند.

مرجع تقلید شیعیان خطاب به حجت الاسلام والمسلمین روانبخش اظهار کرد: امروز همه در برابر این مردم وظیفه داریم و باید به آن عمل کنیم و به امید خدا شما با اخلاص و روحیه انقلابی خود این مسیر را طی خواهید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.