کد خبر : 10862
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آبان 1402 - 8:26

جانشین مسئول بسیج دانش آموزی استان قم مطرح کرد:

برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای ۱۰ هزار دانش آموز قمی

برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای ۱۰ هزار دانش آموز قمی
جانشین مسئول بسیج دانش آموزی استان قم از برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت برای ۱۰ هزار دانش آموز قمی تا پایان امسال خبر داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ با تبریک در پیش بودن ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: تاکنون ۳ هزار نفر از دانش آموزان قمی در اردوهای راهیان پیشرفت حضور یافتند و از پیشرفت‌های صورت گرفته در عرصه‌های مختلف آشنا شدند و امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال بیش از ۱۰ هزار نفر از دانش آموزان به اردوهای پیشرفت اعزام شوند.

جانشین مسئول بسیج دانش آموزی استان قم بیان کرد: استان قم در بخش صنعت ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد که برخی موارد در عرصه ملی و حتی جهانی زبانزد است و باید این توانمندی‌ها در راستای ایجاد امیدآفرینی و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان شناسانده شود.

پرهیز بیان داشت: در حال حاضر ۹ حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی در استان قم داریم که ۴ حوزه خواهران و ۵ حوزه برادران مستقردر نواحی آموزش و پرورش استان قم است.

*آغاز اعزام ۸ هزار دانش آموز قمی به اردوهای راهیان نور از هفته آینده

وی گفت: از هفته آینده اردوی راهیان نور ویژه دانش آموزان استان قم آغاز خواهد شد و ۸ هزار نفر از دانش آموزانی که تاکنون به این اردو نرفتند به مناطق عملیات اعزام خواهند شد که بازدید از پالایشگاه نفت آبادان و پالایشگاه شازند اراک بخشی از برنامه‌های این اردوها است.

جانشین مسئول بسیج دانش آموزی استان قم عنوان داشت: بسیج دانش‌آموزی استان قم برنامه‌های مختلفی در عرصه‌های معرفتی، فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار می کند و طلاب و روحانیون جوان با همکاری مربیان پرورشی در مدارس حضور می‌یابند و با دانش آموزان ارتباط برقرار می‌کنند.

پرهیز تاکید کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی مسیر نادرستی را دنبال می‌کنند و با انواع توطئه‌ها در تلاش هستند که دانش‌آموزان ما که دارای فطرت پاکی هستند را منحرف کنند.

جانشین مسئول بسیج دانش آموزی استان قم ادامه داد: نسل جوان و نوجوان ما ممکن است گره های ذهنی و شبهاتی در عرصه های مختلف داشته باشند که مسئولان و متولان امر تربیت می بایست در این زمینه ورود کرده و به سوالات آنان پاسخ دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.