کد خبر : 9241
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1402 - 9:28

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم خبر داد:

ممنوعیت انتخاب سرویس‌های آزاد بر برای مدارس

ممنوعیت انتخاب سرویس‌های آزاد بر برای مدارس
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: بر اساس قوانین و مقررات، انتخاب سرویس‌های آزاد بر توسط اولیای دانش‌آموزان ممنوع و در صورت مشاهده با راننده برخورد قانونی خواهد شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  قاسم طالبی در خصوص تمهیدات سازمان تاکسیرانی در خصوص بازگشایی مدارس اظهار داشت: معرفی شرکت‌های واجد شرایط به آموزش‌وپرورش استان جهت جذب راننده و خودرو و عقد قرارداد با  مدارس، افزایش تعداد شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی از ۶ شرکت به ۱۱ شرکت در سال جاری، تصویب نرخ سرویس‌های دانش‌آموزی توسط مراجع ذی‌ربط و ابلاغ به مدارس و اولیا از جمله تمهیدات تاکسی‌رانی برای بازگشایی مدارس بوده است.
وی ادامه داد: همچنین تشکیل جلسات توجیهی با شرکت‌های مجری و مدیران مدارس آموزش‌وپرورش، اطلاع‌رسانی به‌منظور جذب راننده اعم از تاکسی و سواری شخصی در سطح شهر، رسانه‌ها و فضای مجازی، نظارت بر سرویس مدارس در قالب همکاری پلیس راهور استان و سازمان تاکسی‌رانی به‌صورت گشت مشترک از مدارس بازدید و با برخورد قانونی با افراد فاقد مجوز از دیگر برنامه‌های ویژه بازگشایی مدارس است.
وی تأکید کرد: انتخاب و پذیرش رانندگان اعم از آقایان و بانوان تابع آیین‌نامه اجرایی سرویس مدارس مصوب هیئت محترم وزیران می‌باشد، ارائه گواهی عدم اعتیاد، سوءپیشینه و گواهینامه معتبر از جمله شرایط صدور مجوز برای رانندگان است.
طالبی عنوان داشت: خانواده‌ها از طریق مدارس نسبت به ثبت‌نام فرزند خود جهت سرویس اقدام می‌نمایند، همچنین مراجعه اولیای دانش‌آموزان به سامانه سپند و ثبت درخواست سرویس ضروری است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: بر اساس قوانین و مقررات، انتخاب سرویس‌های آزاد بر توسط اولیای دانش‌آموزان ممنوع و در صورت مشاهده با راننده برخورد قانونی خواهد شد.

منبع:قم فردا

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.