کد خبر : 12405
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1402 - 17:55

تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های طرح ملی مسکن

تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های طرح ملی مسکن
سرپرست اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن ملی را تشریح کرد و گفت: تاکنون ۷۹۰ واحد در پروژه‌های زیتون ۶ الی ۱۰ و زیتون ۱۳ الی ۱۵ تحویل شده است.
۵/۵ - (۲ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ مهندس محمد اطهری در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، اظهار داشت:  ساخت سه هزار و ۶۶۴ واحد مسکونی در استان قم از سال‌های قبل در پروژه‌های زیتون ۶ الی ۱۰ آغاز شده است.

وی ادامه داد: واحدهای پروژه‌های زیتون ۶ الی ۱۰ تحویل شده و زیتون ۱۳ الی ۱۵ هم افتتاح شد که در مجموع ۷۹۰ واحد می‌شود.

سرپرست اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم با اشاره به دیگر پروژه‌های در دست اقدام، گفت: پروژه زیتون ۱۳ الی ۲۶ در سایت ۱۷ هکتاری قرار دارد و پروژه زیتون ۲۷ الی ۴۷ در سایت ۲۲ هکتاری جانمایی شده است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های پروژه‌ها، خاطرنشان کرد: پروژه طرح ملی مسکن در سایت ۱۷ هکتاری تاکنون ۸۷درصد پیشرفت و در سایت ۲۲ هکتاری ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

اطهری ابراز داشت: پروژه‌های طرح ملی مسکن در شهرستان‌ها هم به بنیاد مسکن واگذار شده است. تعداد ۲۱۰ واحد در شهرستان‌ها و شهرهای استان در اختیار بنیاد مسکن برای اجرا و ساخت است.

وی اضافه کرد: در شهرستان کهک ۱۰۰ واحد با پیشرفت ۶۷ درصد، در شهر قنوات ۴۵ واحد با ۶۷ درصد پیشرفت، در شهر جعفرآباد ۲۰ واحد با ۶۵ درصد پیشرفت و در شهر دستجرد ۴۵ واحد با ۵ درصد در حال اجرا است.

سرپرست بنیاد مسکن استان قم عنوان کرد: در پروژه طایقان برآورد اولیه ۴ هزار واحد است که فاز اول عملیات اجرایی شروع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.