کد خبر : 7445
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1402 - 21:13

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی :

تشکیل شورای فقهی زنان در کشور اجتناب ناپذیر است

تشکیل شورای فقهی زنان در کشور اجتناب ناپذیر است
دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی با بیان اینکه تشکیل شورای فقهی زنان در کشور اجتناب ناپذیر است،گفت: حل مسائل زنان در قالب چنین شورایی با کارکردهای خاص آن، خروجی های لازم را به بار خواهد آورد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سکینه سادات پاد روز پنجشنبه در دیدار با بانو مجتهده صفاتی از اساتید برجسته حوزه علمیه خواهران در قم، افزود: دولت سیزدهم در خصوص پاسخگویی به سوالات و نیازهای زنان در مباحث اجتماعی و فرهنگی توجه و اهتمام بالایی دارد.

وی عنوان کرد: برخی از قوانین حوزه زنان که ده ها سال از زمان تدوین آنها گذاشته باید مورد بررسی قرار بگیرد که آیا می تواند تمام حقوق مادی و معنوی زنان را در جامعه کنونی پوشش دهد یا نیازمند تغییر واصلاح است؟

پاد، با بیان اینکه در حوزه تصمیم گیری پیرامون مسائل زنان باید از نظرات و دیدگاه های زنان فرهیخته و اندیشمند استفاده شود، گفت: برای کاربردی تر شدن قوانین در عرصه تقنین و اجرا باید نظرات علمی و توجهات بانوان فرهیخته و آشنا به مسائل فقهی، اجتماعی و سیاسی در راس امور قرار بگیرد.

وی بیان کرد: بانوان فرهیخته و مجتهده گوهر گرانبهای زنان جامعه هستند که باید نظرات، دغدغه و تجربه های آنها در حل مسائل زنان مورد توجه باشد.

وی تصریح کرد: بانوان مجتهده با غنای علمی و معنوی خود حجت زنان، و بخصوص بانوان اسلامی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.