کد خبر : 4694
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 خرداد 1402 - 16:32

سردار فتوحی:

جنگ تحمیلی، جنگ ایران با هر دو قطب غرب و شرق بود

جنگ تحمیلی، جنگ ایران با هر دو قطب غرب و شرق بود
جانشین لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب علیه السلام در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه پیروزی نهایی جبهه مقاومت بر سلطه گران برای مستکبران جهان باورپذیرتر شده است، گفت: جنگ تحمیلی، جنگ ایران با هر دو قطب غرب و شرق بود که با مقاومت مردم ایران، خفت بارترین شکست نصیب دشمنان شد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سردار احمد فتوحی در حاشیه صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام که به مناسبت آزادسازی خرمشهر برگزار شد در گفتگو با خبرنگار ما  اظهار داشت: در جنگ تحمیلی وضعیت به نحوی بود که جهان سلطه گر و سلطه پذیر برای اشغال ایران متحد شدند.

وی ادامه داد: صدام حسین رییس جمهور رژیم بعث بارها به صراحت اعلام کرد که شوروی سابق هزینه نظامی و تجهیزات، کشورهای غربی پشتیبانی دیپلماتیک و کشورهای عربی منطقه نیز هزینه جنگ را تامین می‌کنند و به همین خاطر ما در جنگ با ایران دچار مشکل خاصی نخواهیم بود.

جانشین لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب علیه السلام در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: جنگ تحمیلی، جنگ ایران با هر دو قطب غرب و شرق بود که با مقاومت و ایستادگی مردم ایران، خفت بارترین شکست نصیب رژیم بعث تا همه حامیان آنها شد.

وی اضافه کرد: طی چهل و چهار سال اخیر هرجا که دشمنان دست به اقدامی زد با دیوار سخت مقاومت طعم تلخ شکست و ناکامی را چشیده اند.

سردار فتوحی تاکید کرد: پیروزی نهایی انقلاب اسلامی بر استکبار جهانی با دستاوردهای نظام اسلامی و ضعف سلطه گران کاملا باور پذیر شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.