کد خبر : 10473
تاریخ انتشار : جمعه 28 مهر 1402 - 10:21

نماینده حماس:

جوانان مقاومت انتقام بزرگ را از صهیونیست‌ها‌ خواهند گرفت/ دیگر ساکت نمی‌مانیم

جوانان مقاومت انتقام بزرگ را از صهیونیست‌ها‌ خواهند گرفت/ دیگر ساکت نمی‌مانیم
‌ نماینده حماس در ایران گفت: جوانان مقاومت عاشقان مبارزه با اسرائیل هستند و همانطور که اگر حاج قاسم امروز بود در میدان جهاد می‌کرد جوانان مقاومت هم درحال جهاد هستند.
۵/۵ - (۱ امتیاز)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ خالد قدومی پنجشنبه شب در اجتماع بین‌المللی عاشقان مبارزه با اسرائیل که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: برادران و خواهران عزیز امروز در غزه، کربلای قرن بیست و یکم میلادی توسط رژیم صهیونیستی و با حمایت بایدن و نیروهای استکبار و در مقابل چشمان ملت‌ها و دوربین‌ها صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به سفر آنتونی جان بلینکن به سرزمین‌های اشغالی و اعلام موضع او که «من برای دفاع از یهود اینجا هستیم،» اظهار کرد: مسلمانان اجازه نمی‌دهند که صهیونیستی‌ها بر سرزمین‌های الهی تسلط پیدا کنند و جوانان مقاومت انتقام بزرگ را از صهیونیسم خواهند گرفت.

نماینده حماس فلسطین با تاکید بر اینکه ما مقابل رژیم صهیونیستی در میدان حاضر هستیم، عنوان کرد: دبیرکل سازمان ملل، بایدن، رئیس جمهور فرانسه، مجرمین و اوباش جهانی این کشتار جمعی و نسل‌کشی را نمی‌بینند و ۷۵ سال است که در مقابل جنایات جنگی صهیونیستی ساکت شده‌اند اما صبر مقاومت به پایان رسیده است و ما دیگر ساکت نمی‌مانیم و طوفان الاقصی هم آغاز شده است تا فلسطین را از دست اسرائیل نجات دهد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان مقاومت عاشقان مبارزه با اسرائیل هستند و همانطور که اگر حاج قاسم امروز بود در میدان جهاد می‌کرد جوانان مقاومت هم درحال جهاد هستند.

آمریکا به دنبال جنگی همه جانبه علیه اسلام است

ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران نیز در گردهمایی بین‌المللی «صد ملیت جهان آماده اعزام به فلسطین برای نابودی اسرائیل» که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه آمریکا به دنبال جنگی همه جانبه علیه اسلام است، اضافه کرد: صهیونیست جهانی همه داشته‌های خود را رو کرده تا مردم غزه را به کشتن دهد اما غزه نخواهد مرد بلکه پیروز خواهد شد و آنکه می‌خواهد غزه را در شکست ببیند، این آرزو را به‌گور خواهد برد.

وی دشمن اصلی اسلام را آمریکا و غده سرطانی صهیونیستی خواند و گفت: ضروری است که بیدار و مواجه شویم با این دشمن خونی و واجب است با دشمنی که همه ارزش‌های انسانی را زیر پا گذاشته و خون و خاک ما را حلال شمرده بجنگیم.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین افزود: آمریکا هر چیزی که برای کشتار نیاز باشد به اسرائیل داده است و سران کشورها در دنیا بی‌تفاوت مانده‌اند اما آن کسی که در کنار فلسطین ایستاده است جوانان مقاومت هستند.

وی با بیان اینکه این قیام و این قدس برای ما مسلمانان است، تصریح کرد: فلسطین برای تمام مردمی است که در تمام کشورهای اسلامی تظاهرات می‌کنند.

اسرائیل فرزند شیطان بزرگ و غده سرطانی در سرزمین‌های اسلامی

نماینده جوانان پاکستانی در همایش عاشقان مبارزه با اسرائیل، ضمن تأکید بر اهمیت و تأثیر تنین شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در جای‌جای جهان، تصریح کرد: شعارهای لبیک یا مهدی(عج) و لبیک یا حسین(ع) تنین غیرت و آمادگی برای مبارزه با ظلم و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی به واقعه تاریخی اصحاب فیل و تجهیز دشمنان خدا برای نابودی کعبه و حضور تنها گروهی از پرندگان عالم خلقت برای نابودی لشکر بزرگ ابرهه اشاره نمود و اظهار داشت: امروز با چشمان خود شاهد هستیم که اسرائیل علی‌رغم تمام تجهیزات نظامی و ادوات جنگی‌اش، توسط گروهی که ده‌ها سال در محاصره بود، خار و ذلیل شده است.

این فعال جبهه مقاومت، اسرائیل را فرزند شیطان بزرگ آمریکا، شر مطلق و غده سرطانی در سرزمین‌های اسلامی دانست و ابراز داشت: جوانان باغیرت پاکستان با تمام وجود خود را آماده فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای رهسپاری به سرزمین‌های اشغالی و آزادی این سرزمین از یوغ رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی نموده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.