کد خبر : 2216
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 بهمن 1401 - 9:07

معاون فرهنگی وزیر ارشاد عنوان کرد:

حمایت از ناشران دینی اولویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حمایت از ناشران دینی اولویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از ناشران دینی را اولویت برنامه های این وزارتخانه عنوان کرد.
به این خبر امتیاز دهید

یاسر احمدوند  اظهار داشت: ناشران فعال در حوزه دین حضور خوبی در این نمایشگاه داشتند و استقبال از این نمایشگاه نیز نسبتاً خوب بوده است.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز داشت: امید است در روزهای باقی مانده از برپایی نمایشگاه، شاهد استقبال بیشتری از سوی مخاطبان در شهر مقدس قم باشیم.

احمدوند بیان داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برپایی نمایشگاه کتاب دین حمایت‌های لازم را انجام داده و امید است که نهادهای استانی و همچنین نهادهای حوزوی در راستای رونق بیشتر نمایشگاه، اقدامات لازم را صورت دهند.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص مشکل گرانی کاغذ گفت: قیمت کاغذ تنها مؤلفه تأثیر گذار برای افزایش قیمت کتاب نیست بلکه موارد مختلف در راستای تولید کتاب نیز افزایش یافته است که این امر در نهایت منجر به افزایش بهای تمام شده کاغذ می‌شود

احمدوند افزود: اگر قیمت کاغذ هم کاهش پیدا کند با توجه به افزایش سایر هزینه‌های عمومی تأثیر چندانی در قیمت تمام شده کتاب ندارد.

وی افزود: تلاش می‌شود تا در راستای روند حمایت از تولید داخل و کاهش قیمت کاغذ ایرانی، اقدامات لازم صورت گیرد.

معاون فرهنگی وزیر ارشاد گفت: افزایش قیمت جهانی کاغذ، نوسانات قیمت ارز و افزایش قیمت حمل و نقل از جمله دلایل افزایش قیمت کاغذ بوده است.

احمدوند ابراز داشت: حمایت از ناشران دینی از اولویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و این ناشران در استفاده از تسهیلات مورد نیاز برای تأمین کاغذ در اولویت قرار دارند.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.