کد خبر : 12874
تاریخ انتشار : جمعه 22 دی 1402 - 14:27

 حوزه و آموزش‌وپرورش مسئول اصلی تربیت اسلامی نسل آینده هستند

 حوزه و آموزش‌وپرورش مسئول اصلی تربیت اسلامی نسل آینده هستند
  مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم با بیان اینکه حوزه و آموزش‌وپرورش مسئول اصلی تربیت اسلامی نسل آینده هستند، گفت: همکاری حوزه و آموزش‌وپرورش در کنار یکدیگر، مدارس را در تراز انقلاب اسلامی قرار خواهد داد.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  علیرضا رحیمی پیش از ظهر امروز در پانزدهمین هم‌اندیشی ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش‌وپرورش که در سالن جلسات خانه معلم شماره یک قم برگزار شد، با اشاره به اینکه حوزه و آموزش‌وپرورش مسئول اصلی تربیت اسلامی نسل آینده هستند، مطرح کرد: میثاق میان حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش سند تحول بنیادین است.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم با بیان اینکه این دو دستگاه یک میثاق مشترک دارند، عنوان کرد: این سند ۱۲۳ راهکار دارد که تقریباً بیش از ۹۳ مورد آن بدون همکاری این دو دستگاه محقق‌شدنی نیست.

 وی با اشاره به اینکه در راستای تحقق این سند باید همه پای‌کار باشیم، خاطرنشان کرد: این تحول از تحول در کتب درسی تا دوره‌های تربیت‌معلم و معماری ایرانی‌اسلامی مدارس است.

 رحیمی با بیان اینکه همکاری این دو دستگاه در کنار یکدیگر، مدارس را در تراز انقلاب اسلامی قرار خواهد داد، تصریح کرد: حوزه علمیه می‌تواند در بسیاری از عرصه‌های تربیت‌معلم نقش‌آفرینی بیش‌تری داشته باشد.

 وی با اشاره به اینکه پردیس علوم تربیتی در قم تأسیس شده است، یادآور شد: این نخستین گام در مسیر استفاده بیش‌تر از ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.