کد خبر : 9889
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 - 11:46

دستگاه‌های فرهنگی پیام شهدا را با زبان هنر به نسل جوان منتقل کنند

دستگاه‌های فرهنگی پیام شهدا را با زبان هنر به نسل جوان منتقل کنند
فرمانده سپاه استان قم، جشنواره فیلم مستند 17 را افتخاری برای این استان دانست و گفت: انتقال مفاهیم و آموزه‌های شهدا با زبان هنر به نسل جوان باید مورد توجه دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد و این جشنواره اقدامی در همین راستاست.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛ سردار محمدرضا موحد در حاشیه اکران آثار جشنواره فیلم مستند ۱۷ در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن تقدیر از تلاش دست‌اندرکاران جشنواره و کنگره ملی شهدای استان قم اظهار کرد: بعد از یک سال و نیم کار حرفه‌ای و فعالیت جهادی فیلم‌سازان جشنواره فیلم مستند ۱۷ درحال رسیدن به مراحل پایانی است و به‌زودی در سیزدهم مهرماه برگزیدگان این جشنواره معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی با اشاره به نظر مساعد صاحبان نظر فیلم مستند در مورد کیفیت جشنواره فیلم مستند ۱۷ اضافه کرد: جشنواره فیلم مستند ۱۷ افتخاری برای شهر مقدس قم، رزمندگان دفاع مقدس، هنرمندان و مردم قم است چراکه در این جشنواره شهدا به‌عنوان گنجینه‌های پنهان در شهر در قالب مستند به ملت ایران و جهان معرفی می‌شوند.

فرمانده سپاه استان قم از دیدار اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: انتقال مفاهیم و آموزه‌های شهدا به زبان هنر دستور کار مهمی است که باید مورد توجه همه دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد و جشنواره فیلم مستند ۱۷ اقدامی در همین راستاست.

وی در پایان سخنان خود از همراهی دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری قم، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در راستای برگزاری این جشنواره تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با استمرار این همراهی‌ها در دوره‌های آینده سطح کیفی و کمی آثار را فزایش دهیم.

خاطرنشان می‌شود، اکران آثار جشنواره فیلم مستند ۱۷ از روز چهارم مهرماه در تالار شهید آوینی قم آغاز شده و تا یازدهم مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.