کد خبر : 6872
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1402 - 18:39

معرفی بیش از ۹۵ درصد متقاضیان مسکن ملی قم به پیمانکاران

معرفی بیش از ۹۵ درصد متقاضیان مسکن ملی قم به پیمانکاران
۹۵ درصد اعضای نهضت ملی مسکن ۵۶۰ هکتاری پردیسان قم به پیمانکار متصل شدند.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش فرهنگ نگار؛ سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قم در جلسه شورای تامین مسکن از اتصال ۹۵ درصد اعضای نهضت ملی مسکن ۵۶۰ هکتاری پردیسان به پیمانکار خبر داد.

آقای حسین زنجیرانی فراهانی با اشاره به آماده سازی ۲۷ هزار واحد مسکونی در این بخش نهضت ملی مسکن استان گفت: مابقی متقاضیان هم تا هشتم مرداد به پیمانکار متصل می‌شوند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه ۲۰۰ واحد مسکونی این بخش فاقد پیمانکار بود تصریح کرد؛ با مشخص شدن پیمانکار، تجهیز کارگاه تا یک هفته آینده انجام خواهد شد.

وی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) را مجری طرح ۸۴۰ و ۶۴۰ واحد مسکونی بخش ۲۷ هکتاری دانست و ابراز امیدواری کرد؛ سفت کاری این واحد‌های مسکونی که هم اکنون در حال انجام است تا سه ماه آینده به اتمام برسد.

آقای زنجیرانی فراهانی تاکید کرد: پیمانکارانی که در زمان مقرر نتوانند پیشرفت فیزیکی تعهد شده را انجام دهند، ۲۵ درصد واحد‌ها کسر و به پیمانکاران فعال سپرده خواهد شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همچنین از آغاز عملیات آماده سازی طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های طایقان و اسلام آباد خبر داد و گفت: اعضای متقاضی این دو طرح تا پایان هفته جاری به بنیاد مسکن معرفی خواهند شد.

آقای شاهچراغی استاندار هم در این جلسه باورپذیری مدیران و پیمانکاران در اجرای طرح نهضت ملی مسکن را عاملی مهم در تسهیل اجرای این طرح دانست و از پیمانکاران و مدیران خواست؛ تا پایان طرح، جلسات هفتگی با هدف تسهیل موانع برگزار شود.

۶۳ هزار متقاضی در استان قم واجد شرایط دریافت مسکن در طرح نهضت ملی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.