کد خبر : 11808
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 9:06

خدمات رایگان مشاوره و درمان بیماری‌های رفتاری در قم

خدمات رایگان مشاوره و درمان بیماری‌های رفتاری در قم
پزشک و درمانگر مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری قم از ارائه خدمات رایگان به متقاضیان در این حوزه خبر داد و گفت: اگر آزمایش متقاضیان مثبت شود، تحت پوشش این مرکز قرار می‌گیرند و برای آن‌ها پرونده تشکیل و درمان دارویی آن‌ها آغاز می‌شود.
به این خبر امتیاز دهید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ نگار؛  همزمان با هفته جهانی مبارزه با ایدز و اطلاع رسانی در این حوزه، خانم دکتر هندیجانی مسئول پزشک و مسئول مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری قم گفت: مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری در قم با هدف پیشگیری و کنترل بیماری ایذر تنها مرکز فعال در قم در این خصوص است و به بیماران مبتلا به ایدز خدمات رایگانی ارائه می‌دهد.
وی افزود: در این مرکز فعالیت‌هایی از جمله آموزش، مشاوره بیماری، پیشگیری از بیماری از طریق دارو و مشاوره ارائه می‌شود.
وی افزود: لازم است افرادی که در مواجهه با رفتار‌های پر خطر همچون آمیزش جنسی محافظت نشده، انتقال خون آلوده و سر سوزن آلوده و یا سرنگ مشترک تزریق قرار می‌گیرند تا ۷۲ ساعت پس از مواجهه به مرکز مراجعه کنند، که ضمن امانتداری در خصوص هویت این افراد، خدمات پیشگیرانه و درمان برای آن‌ها صورت می‌گیرد.
متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا انجام آزمایش با شماره ۳۸۶۱۸۷۰۰ و ۳۸۶۱۸۰۰۸ تماس حاصل و یا به آدرس نیروگاه، انتهای خیابان توحید، جنب پمپ بنزین، روبروی امامزاده سید معصوم (ع) مراجعه نمایند.
این مرکز هر روز از ساعت ۷ تا ۱۴ و روز‌های پنج شنبه از ساعت ۷ تا ۱۳ آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.